Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:Nou we kunnen dan misschien geen autowegen onderhouden maar op dat gebied ben ik dan toch blij om Belg te zijn
Ceetje_bokt schreef:Granoek schreef:Nou we kunnen dan misschien geen autowegen onderhouden maar op dat gebied ben ik dan toch blij om Belg te zijn
Mwah... ik ben van een paard gestuiterd in België en met de ambulance afgevoerd naar een ziekenhuis. De ambulance broeders hebben me in een bed gelegd en aangesloten op een hartmonitor en bloeddrukmeter. Na 2 1/2 uur nog geen verpleegkundige of arts gezien.Gelukkig had ik zelf pijnstillers bij me en zijn zonder iemand verder gezien te hebben naar huis gereden, diezelfde avond met de HAP gebeld en die wilde me toch zien, volgende dag wilde de huisarts me ook zien en heeft me doorgestuurd naar de SEH/neuroloog voor een CT scan. Ik kan dus niet klagen over de medische zorg in Nederland, maar die in België
Ceetje_bokt schreef:En Polly, ik zat niet te wachten op jouw oordeel, want je hebt geen idee wat ik had.
maximuss schreef:Als je als patiënt kunt klagen over de wachttijden op de spoed dan hoor je daar eigenlijk niet thuis...
kiki1976 schreef:maximuss schreef:Als je als patiënt kunt klagen over de wachttijden op de spoed dan hoor je daar eigenlijk niet thuis...
Dus jij zegt letterlijk:
Dat wanneer je met de ambulance word binnen gebracht met je voet naast je enkel en de andere een flink bloedende wond (degene gebruikt bloedverdunners) daar niet horen omdat ze klagen dat het 2,5 uur duurt voordat er eindelijk eens iemand bij je komt kijken en jij vergaat van de pijn
In die tijd is er geen arts en geen verpleging geweest.