Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:Ik lees iets over 'poriën dicht smeren'. Ik heb een neus met poriën.. die ik niet leuk vind.. met foundation lijkt het soms nog erger! Waar smeren jullie dat mee dicht dan?
Amyyy schreef:Knappe koppen hier allemaal, zowel met als zonder make up! Ik hoop dat iedereen ook lekker doet waarbij je jezelf goed voelt, en wat bij je past. Ik vind het heerlijk om lekker te tutten, experimenteren en creatief bezig te zijn met make-up. Als iemand anders dan zegt, 'joh heb het al die zooi toch niet nodig!' nou en, ik doe het voor mezelf, niet voor iemand anders
Anyway, dit ben ik zonder make up (al is dit wel een hele 'goede' foto. Ik heb een huidaandoening waardoor ik altijd veel rode uitslag op mijn gezicht heb. Helemaal vers van de kapper)
[ [url=m/0TzUZt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit met
[ [url=m/GAjbvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jildau schreef:Ik vind bijna iedereen hier mooier met make-up! Ziet er een stuk verzorgder en frisser uit.
Sommige mensen zijn echt knap zonder make-up maar in het dagelijks leven denk ik vaak bij vrouwen: een likje make-up zou je goed doen.
Jildau schreef:Ik vind bijna iedereen hier mooier met make-up! Ziet er een stuk verzorgder en frisser uit.
Sommige mensen zijn echt knap zonder make-up maar in het dagelijks leven denk ik vaak bij vrouwen: een likje make-up zou je goed doen.
SavannahNx schreef:Wenkbrauwen MOETEN altijd worden gedaan.. ik vind ze vreselijk. Ga wel es zonder foundation en mascara maar niet zonder mn wenkbrauwen.