Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:52

Ik lees iets over 'poriën dicht smeren'. Ik heb een neus met poriën.. die ik niet leuk vind.. met foundation lijkt het soms nog erger! Waar smeren jullie dat mee dicht dan?

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:53

Novalist
Vind jou een hele knappe meid, alleen die piercing lijden een beetje af... (vind ik dan hé)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:54

wiebke schreef:
Ik lees iets over 'poriën dicht smeren'. Ik heb een neus met poriën.. die ik niet leuk vind.. met foundation lijkt het soms nog erger! Waar smeren jullie dat mee dicht dan?

:D ik heb een primer die de poriën een beetje dicht maakt. Dit doe je onder je foundation en is niet plakkerig of nattig. Het trekt meteen in, blijft ook niks aan je handen zitten en dan kun je meteen je foundation op doen :)

Luxorvalkje

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:57

WoW!
Sommige before en afters zijn echt heel mooi.

Ik kan helemaal niks met make-up, zelfs niet na uren oefenen.
Krijg het gewoon niet voor elkaar...

Doordeweeks en op het werk vind ik het wel prima.
Maar ik vind het wel heel jammer bij feestjes.

Bestaat er een make-up cursus voor volwassenen? :?

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:59

@wiebke dankjewel!! <3
@mariska88 de meningen zijn daar inderdaad vaak over verdeeld haha! Heb die piercing boven mijn lip die je ziet in de eerste foto niet meer, dus dat maakt het nu wel wat zachter! Maar dankjewel! :D

ElsieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:00

Over dichtplamuren gesproken, ik meng meestal mijn foundation met dagcreme dat hij er niet zo dik op ligt en meer natuurlijk overkomt. Misschien is dat een handige tips voor de beginners hier.
Wat je ook altijd kan doen is naar een make-up winkel gaan (vb. ICI paris XL) waar ze make-up tafels hebben. Ze maken je dan gratis op en zo kan je nog wel wat leren over kleuren die goed bij je huid/ogen/haar passen enz.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:01

Zonder
Afbeelding

Met

Afbeelding

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:01

Jaaa luxorvalkje! Ik heb met mijn moeder een workshop gedaan bij menco, je kon kiezen voor dag make-up en avond make-up. Via vakantieveilingen voor 2 euro :P en was super leerzaam!!

Wij hadden de avond look, het resultaat:
Afbeelding

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:02

Leuk om de verschillen te zien. Ik hou vooral van een naturel look, al is een knallende lipstick op zijn tijd ook leuk!
Alleen ik zou sommigen niet eens herkennen bij de after-foto := Zonde vind ik dat! Maar goed dat is mijn mening. Er zijn ook juist hele mooie voorbeelden dat make-up soms net dat beetje extra kunnen geven.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:04

Ik maak nooit selfies... Dus ik heb wel een voor foto maar een oudere en ik heb toen wel een wit (lelijk) oogpotloodje op gedaan. Ik probeer mijn make-up zo naturel mogelijk te houden. Maar ik smeer er wel behoorlijk wat op. Alleen zie je dat dus niet zo. :')

Dus hier mijn oudere voor-foto
Afbeelding

En hier mijn na-foto
Sorry voor de Snapchat foto maar ik maak dus nooit selfies :=
Afbeelding

Eigenlijk vrij weinig verschil behalve dat mijn hoofd minder rood is.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:06

Toevallig vandaag een foto met make up op. Een voor foto moet ik even zoeken.

Ik vind het erg jammer dat ik zware oogleden heb, oogschaduw valt altijd erg weg...
Afbeelding

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:10

Ik draag zelden make-up behalve bij speciale gelegenheden of als ik uitga.
En dan nog is het heel subtiel. Beetje masacara, en lipgloss. :')
Mijn gezicht wordt nou niet bepaald mooier van make-up. Kleine ogen etc. Nou moet ik zeggen dat ik er ook gewoon niet heel handig in ben. :+

Zonder

Afbeelding

Met
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Caitlin_K op 27-01-18 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:11

Afbeelding
Gewoon zonder!
Draag echt nooit make up. Één of twee keer gedaan, moet nog wel een foto van zijn, even zoeken...

b0hemian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:13

Ik vind het oprecht leuk om die voor en na foto's te zien! Make-up draag ik zeker niet elke dag, maar ik vind het wel erg leuk om er mee bezig te zijn. Ik heb sinds kort 3D hair stroke wenkbrauwen, aangezien mijn vogel het geweldig vindt om je onvrijwillig te epileren -O- Omdat ik alle posts bekeken heb, zal ik zelf ook iets plaatsen.. *pff schaam*

Voor (lekkere afknipfoto en zeker niet de beste, maar kan zo snel geen andere make-uploze foto vinden en merk dat ik toch liever foto's heb mét haha)
Afbeelding
Na
Afbeelding
Mucho
Afbeelding

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:18

Hoezo schaam b0hemian?! Je bent een hartstikke mooie meid!
Ik heb echt een blotebillengezicht hoofd zonder make up, maar kan me er verder niet zo druk om maken :') ik heb geen zin om elke keer lang voor de spiegel te staan om er een beetje toonbaar uit te zien haha

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:32

@sannedeedee wat ben je natuurlijk mooi!

Ik draag ik nooit make up, de enige dag dat ik make up op had was met mn bruiloft. Veel mensen zeggen het te doen voor hunzelf, maar ik lees ook veel reacties als ik uitga, als ik naar school ga, dus eigenlijk als je je op een plek komt waar andere je zien doe je make up op, dan doe je het toch omdat je denkt dat andere je mooier vinden?

Kan me trouwens wel voorstellen dat sommige het leuk vinden om make up op te doen. Vindt het ook wel gek genoeg stoer dat mensen hier voor foto's plaatsen die dagelijks make up op hebben.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:34

Ik draag de laatste tijd bijna geen make up, zit midden in een verbouwing wat al sinds november duurt maar hopenlijk als het af is weer wat vaker uitgebreidere looks maken. Nu vaak met alleen mascara de deur uit. En als ik zin heb een foundation met blush.

Ook ik zie al aardig wat bekende gezichten van het make up topic. Ook leuk om andere eens zo te zien!

Hierbij wat foto's van mij :).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door marlonFloris op 27-01-18 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:38

Jeej ik kan ook mn blote billen gezicht laten zien haha!
Heb even nu een foto gemaakt zonder make-up als ik net de douche uit ben!

Zonder make-up (priemeurtje jongens! Ben zelfs zo de deur nog niet uit geweest ooit)

Afbeelding

En met: dit is zowel voor als een dagje school, als in het weekend ofzo.

Afbeelding

Afbeelding

Wenkbrauwen MOETEN altijd worden gedaan.. ik vind ze vreselijk. Ga wel es zonder foundation en mascara maar niet zonder mn wenkbrauwen.
Laatst bijgewerkt door SavannahNx op 27-01-18 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:42

Amyyy schreef:
Knappe koppen hier allemaal, zowel met als zonder make up! Ik hoop dat iedereen ook lekker doet waarbij je jezelf goed voelt, en wat bij je past. Ik vind het heerlijk om lekker te tutten, experimenteren en creatief bezig te zijn met make-up. Als iemand anders dan zegt, 'joh heb het al die zooi toch niet nodig!' nou en, ik doe het voor mezelf, niet voor iemand anders

Anyway, dit ben ik zonder make up (al is dit wel een hele 'goede' foto. Ik heb een huidaandoening waardoor ik altijd veel rode uitslag op mijn gezicht heb. Helemaal vers van de kapper)

[ [url=m/0TzUZt.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit met

[ [url=m/GAjbvR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind jou echt mooi! Met en zonder make-up! Mooi ook hoe je je haren daar hebt laten knippen :P ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 23:48

Ik vind bijna iedereen hier mooier met make-up! Ziet er een stuk verzorgder en frisser uit.

Sommige mensen zijn echt knap zonder make-up maar in het dagelijks leven denk ik vaak bij vrouwen: een likje make-up zou je goed doen. :o

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:02

Misschien ook leuk om een power of make-up foto plaatsen. Ene helft geen make-up, andere helft wel! :D Lijkt me ook wel erg leuk om te zien.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:02

Dank je moonsparkle!! :o

Jildau schreef:
Ik vind bijna iedereen hier mooier met make-up! Ziet er een stuk verzorgder en frisser uit.

Sommige mensen zijn echt knap zonder make-up maar in het dagelijks leven denk ik vaak bij vrouwen: een likje make-up zou je goed doen. :o

Hier ben ik het deels wel mee eens, mits de make-up op de juiste manier word aangebracht, en je de goede kleur hebt.
De mooiste make-up vind ik als je haast niet kan zien dat iemand make up op heeft.
Al vind ik het voor een (thema)feest altijd wel leuk om een beetje wat extra’s te doen

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:04

Jildau schreef:

Dit! Ik heb ook echt een zieke look van mezelf door de donkere kringen die ik van nature altijd heb.
Het extremere heb ik maar 1 keer gedaan aangezien mensen toen dachten dat ik een klap had gehad :')

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:05

Hoi allemaal. Ik wil even zeggen dat ik jullie prachtig vind zonder make up. Sommige (eigenlijk 90%) zelfs veel mooier!
Veel plezier met dit topic, ik ga ook wel nog een keer mijn before/after posten ! :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:20

SavannahNx schreef:
Wenkbrauwen MOETEN altijd worden gedaan.. ik vind ze vreselijk. Ga wel es zonder foundation en mascara maar niet zonder mn wenkbrauwen.

Dit heb ik dus ook.
Ik heb overdag eigenlijk nooit foundation op. Alleen met feestjes, meestal wel overdag beetje mascara. Maar 1 ding sowieso altijd mijn wenkbrauwen.

Zonder mijn wenkbrauwen gedaan te hebben zie ik er zo bleek uit.
Dus wat ik ook doe. Mijn wenkies zijn altijd <<)