Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het is ongeveer 5 cm. Ik weet ook alweer wat lekte 

Voor nu: erg blij met de keuze voor operatie!
Vind het erg spannend
Beterschap!!
fysio gaf me vanmorgen al groen licht. Ik deed het keurig! Ik kan weer dingen doen zonder pijn. De plek voelt nu enkel wat beurs, maar dat moet nu gewoon even tijd hebben
Daar gaan we voor 

(minoes op de leuning, misty tussen mijn benen en Jarv bij mijn voeten)
wat voelde dat weer fijn zeg
daarna nog even een kwartiertje/20 minuten gezeten met een kruiswoordpuzzel, en nu lig ik weer plat. Tot nu toe is de afwisseling nog prima te doen. Merk wel dat op mijn zij liggen fijner voelt voor mn rug. Ik weeg momenteel nog altijd 100+ kilo (al zeker 2 kilo kwijt, dus het begin is er
) dus dan is er nog net even wat te veel druk op de wond voor comfortabel liggen denk ik. Froukje_J schreef:Wat fijn dat het zo goed is gegaan!!!
Heel veel succes met het herstel!
Als ik je post zo lees word ik bijna jaloers.....
Misschien toch maar naar Drachten ipv naarden(waar ik 16 mei pas terecht kan dan loop ik dus al dik anderhalf jaar)

Deugenietje schreef:Mijn vader wordt NU ook geopereerd aan zijn rug. Hij heeft vernauwing op 2 plekken on zijn onderrug.

daar had ik graag die 5 minuten extra wandelen voor over.
Dan is het net even dat extraatje waardoor ik dan alvast wat soepeler kan bewegen. Het deels stoppen met de medicatie zorgt er ook voor dat ik minder vocht vast houd. Ik ben ongeveer een kilo aan vocht kwijt inmiddels
Ik moest echt even twee keer op de schaal gaan staan voor ik dat geloofde

Zorry schreef:Een tip bouw de medicijnen echt langzaam af, ik wilde er ook snel vanaf zijn. Had het niet meer nodig en werd er suf van, dus dacht lekker snel afbouwen. Gevolg lag te trippen van de afkick verschijnselen, dan merk je pas hoe verslavend die zooi is.