justdiesel schreef:Ik doe toch iets totaal niet goed, zondag de nagels van mijn dochter gedaan en er ligt er al eentje helemaal af en bij een andere is een stukje af.
Ik had primer gebruikt, de nagels ligt opgeruwd, ontvet en de juiste tijd onder de lamp aangehouden.
Ik las dat je PG gebruikt, heb je daar de lamp ook van?
Bij mij viel het er ook de hele tijd af, maar sinds ik de tips van Friemel (volgens mij) gebruik blijft het veel langer zitten.

Ik zal even kijken of ik het bericht kan vinden.
Edit: deze bedoelde ik
_Friemel schreef:Wel even letten op de wattage van de led, die van PG is erg laag dus met gelish moest ik hem er gewoon 2 minuten onder houden, hele punt van een led lamp is dat je sneller bent dan UVnu 1 gekocht met hoogste wattage en ben in 20 seconden klaar! Ga nu echt 3x zo snel
_Friemel schreef:[Adin schreef:
Hier heb ik ook last van, heb een pink gellac starterset gekocht, de eerste twee keer kon ik het er na 2 dagen zo afhalen in zijn geheel ondanks goede voorbereiding. Ook blijft de ultrashine vaak dof. Ligt dat dan aan de sterkte van de lamp? moet het dan langer?
Yes, heel krom want ze geven aan 30 seconden maar met 9 watt is dat dus ruim 120 seconden (4x aandoen) per laag... ik kwam er dus heel laat achter dat dit het geval was...
Nu dit kindje gekocht en intens gelukkig!
https://www.nagelgroothandel.nl/product ... t-wit.html