Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Hoe vaak pakken jullie een schone handdoek?
Askja schreef:Dan nog een vraagje aan diegenen die walgen van washandjes: waar douche jij dan mee? Zelf vind ik niks zo smerig als een veelgebruikte douchespons. Dan liever een washandje dat in de was kan. Maar meestal gebruik ik zo'n plastic dot (geen idee hoe dat echt heet) omdat je die gemakkelijk schoon kunt spoelen zonder dat er iets in blijft hangen en zonder dat ie lang vochtig en klam blijft. Douchen met je handen kan natuurlijk ook maar dan verbruik je algauw te veel doucheschuim naar mijn idee.
Lau schreef:Aan de mensen die elke dag hun haar moeten wassen omdat het vet is. Hebbeb jullie er wel eens bij stil gestaan dat dit komt omdat jullie elke dag wassen.
Net zoals bij een paard was je dan het natuurlijk vet weg. En dit komt dan weer snel en vettiger terug. Als je je haar minder wast word je haar ook minder vet. Dat zal de eerste weken niet fijn zijn, maar je haar en hoofdhuid word er wel beter van.
Sill_Monster schreef:Lau schreef:Aan de mensen die elke dag hun haar moeten wassen omdat het vet is. Hebbeb jullie er wel eens bij stil gestaan dat dit komt omdat jullie elke dag wassen.
Net zoals bij een paard was je dan het natuurlijk vet weg. En dit komt dan weer snel en vettiger terug. Als je je haar minder wast word je haar ook minder vet. Dat zal de eerste weken niet fijn zijn, maar je haar en hoofdhuid word er wel beter van.
Klopt en dit heb ik geprobeerd, ook veel verschillende shampoos maar door omstandigheden zweet ik veel dus word het snel vettig
Lau schreef:Aan de mensen die elke dag hun haar moeten wassen omdat het vet is. Hebbeb jullie er wel eens bij stil gestaan dat dit komt omdat jullie elke dag wassen.
Bentley93 schreef:Iedere ochtend gelijk onder de douche, dan word ik pas echt goed wakker en kan ik fris de nieuwe dag in! Haren was ik om de dag en soms een dag later. Ligt er ook aan of ik weg moet of thuis blijf.
Ik vind het niet perse vies als iemand niet iedere dag doucht. Met een huidaandoening kan ik goed begrijpen dat dat niet iedere dag mogelijk is. Maar dan kun je je op een andere manier opfrissen en trek je neem ik aan ook schone kleding aan. Meerdere dagen dezelfde kleding dragen met zweten en geuren daarintegen vind ik dan wel niet zo fris...