Geplaatst: 22-06-17 22:48
Hier een ISFP T Avonturier. Ik kon mijzelf in een deel wel vinden, maar ze blijven erg benadrukken dat het artistieke erg hoog staat. Maar ik ben juist helemaal niet artistiek. Wel 100% introvert
Steef
Geplaatst: 22-06-17 23:14
-
Laatst bijgewerkt door Steef op 22-02-23 06:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Net weer eens gedaan, laatste keer was een half jaar geleden en kreeg ik twijfel INTP. Nu duidelijk ENTP, but I'm not convinced. (Wat typisch ENTP is, want debater ). Binnenkort maar eens een case study doen, als ik dan toch afgestudeerd ben .
Ik ben ook een verdediger, komt aardig overeen. Behalve dat stuk met cadeaus hahah, ik kan nooit iets bedenken. Vergeet ook vaak gebeurtenissen bij een ander zoals belangrijke afspraken/resultaten.
deksel
Geplaatst: 25-06-17 19:25
Ik ben een advocaat. En echt bijna alles klopt, behalve het contact-maak-stukje. Contact maken is voor mij lastig maar gaat wel steeds beter. Haha, ik sta best versteld.
Grappige test. Ik ben virtuoos. Ben het niet overal mee eens. Wel tof dat Indiana Jones, James Bond en Jack Bauer ook deze persoonlijkheid hebben. Misschien had ik toch een heldhaftige geheime agente moeten worden.
Ik ben ook VIRTUOOS ISTP-A. Overgrote deel komt echt wel overeen. Heel grappig om te lezen. Soms denk ik ben ik nou gek of ligt hem dat aan mij. Vrouwlijke types hiervan zijn zeldzaam dus dat verklaard het wel. Ondanks mijn hbo opleiding doe ik werk met mijn handen omdat me dit veel beter bevalt. Eigenlijk ook wat het stuk zegt. Alleen slecht kunnen inleven in emoties heb ik geen last van, maar dat komt misschien omdat ik genoeg op mijn bordje heb gehad.
Ik wilde écht leven, een ander leven. Ik wilde niet elke dag naar dezelfde plek gaan, dezelfde mensen zien en elke dag hetzelfde werk doen. Ik zocht interessante uitdagingen. Harrison Ford