En Azmay, hoeveel druppels doe jij dan?
Heb ik toch nog hoop dat het kan helpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:@ Azmay en Tineke: ah oke, jullie merkten pas ook later pas wat?
En Azmay, hoeveel druppels doe jij dan?
Heb ik toch nog hoop dat het kan helpen. Bij de kennis die het me aanraadde werkte het meteen, vandaar dat ik nu al dacht dat het bij mij niets effect gaf.
Lukasje schreef:MissBambi schreef:Iemand enig idee hoe snel ik effect zou kunnen merken? Ik gebruik het tegen constante pijn in spieren en aanhechtingen van pezen en spieren en heb nu 2x4 druppels van 5% CBD olie van http://www.decbdsite.nl
Gebruik het nu sinds afgelopen donderdag, donderdag ochtend 1 druppel gepakt in de avond 2 en gisteren 2x3 maar merk vooralsnog helaas niks.
Hé, ik (TS) heb net dezelfde ervaring. Ik gebruik het voor chronische rug- en bekkenpijn -waardoor ik slecht slaap- maar heb door hypermobiliteit ook veel last van aanhechtingen en gespannen spieren. Ben ook donderdag begonnen, en ook met 5%. Doe wel 4x daags, maar telkens 2 druppels dus qua hoeveelheid komt dat op hetzelfde neer als wat jij neemt. Ik voel ook nog geen effect.
GDG schreef:Vraagje aan de mensen die CBD-olie gebruiken: hoe doseren en nemen jullie het?
Ik heb namelijk een flesje met erg stroperige olie, doordat het zo stroperig is komt het er moeilijk (of niet) uit en als ik het onder mijn tong wil druppelen heb ik geen idee of er iets uitkomt en zoja hoeveel. Resultaat is dat ik het maar weer opgeef.
Soms steek ik het flesje in mijn zak, dan warmt het wat op en wordt het vloeibaarder, maar ten eerste heb ik dan nog steeds geen idee hoeveel er uitdruppelt en ten tweede vind ik het teveel gedoe om het elke keer op die manier te verwarmen.
Popstra schreef:Hier een gebruiker van THC olie. Ik heb een tijdje CBD gebruikt maar merkte daar geen voordeel van en vond het vies.
Goede olie kost best geld. Ik heb het dan wel over sterk geconcentreerde olie..kost rustig 150 euro per flesje maar je doet er bij juist gebruik wel heel lang mee.
Mits je daar goed mee om gaat niks aan de hand maar als je ook maar ietsiepiets te veel gebruikt kun je flink van de wereld zijn. Bin there done That, ben eens 13 uur flink stoned geweest van 4 druppels! Deze Brande mijn keel al aardig en begonnen na een uur te werken. Was echt van mijn padje en blij de ik thuis was en het tegen bedtijd liep. Misselijk en Ontzettende droge mond ook...
Ben in slaap gevallen maar werd de volgende ochtend nog net zo stoned wakker. Dit was ergens grappig maar nu niet bepaald een ervaring om te herhalen zeg maar. Ik ben wel wat gewend want rookte voorheen de wiet puur uit een pijpje maar wegens mijn slechte longen kan dit niet meer. Vandaar de keus voor de olie maar als je dit dus niet gewend bent pas dan op dat je niet over doseert