ingedebruijn dat zijn altijd leuke schema's om te volgen ja!
Goedbezig dito

Ik wil paardrijden straks en vanavond nog even hardlopen/crosstrainer sportschool. Beide een uitdaging met spierpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dito schreef:plutolover schreef:Oke ik voel me dom maar wat zijn crunhes en bicycles
als je kijkt onder het schema staat een plaatje die illustreert wat je moet doen zeg maar.
Bicycle is fietsen met benen en crunches zijn gewoon de buikspieroefeningen
Cinderella schreef:ik meld me ook!
Ik heb een crosstrainer en de Wondercore 2. Vooral die Wondercore 2 met de workout dvd die erbij zit van een halfuur doet het bij mij heel goed. Ik voel mijn buikspierpijn flink.
Wat ik ook nog doe, is een workout van 7 minuten met een app.
Daarnaast drink ik alleen nog water en probeer ik te letten op voeding. Ik ben 3 kilo kwijt, dus ik ben al blij.
ingedebruijn schreef:Als iemand de 5km running coach wil hebben, kan ik de lessen wel mailen. Ik heb net 3km gedaan. Nog zes lesjes te gaan.
Jindai schreef:ingedebruijn schreef:Als iemand de 5km running coach wil hebben, kan ik de lessen wel mailen. Ik heb net 3km gedaan. Nog zes lesjes te gaan.
Beetje laat, maar ik heb ook wel interesse!![]()
Ik zag hier een paar leuke schema's voorbij komen, eens kijken of ik daar nog wat van mee kan pikken.
Ik loop nog steeds hard, maar sinds gisteren (oké, de keer daarvoor eigenlijk ook al) heb last van m'n knieën.
Baal er goed van, want ik vind hardlopen nou juist zo leuk. Iemand daar nog tips voor? Zou heel erg welkom zijn!!
Verder ga ik wel rustig door met de oefeningen die thuis kan doen. Merk wel al dat ik strakker in m'n vel kom te zitten, dus het heeft zeker effect!Of ik al wat afgevallen ben weet ik niet, ik heb geen weegschaal.
![]()
Silly, misschien touwtje springen? Is makkelijk thuis te doen en kan je zelf de intensiteit van bepalen.![]()
CarolBeer, ben daar wel benieuwd naar!![]()
Shanna, ben jij ook nog altijd aan het sporten?
MerleSimone schreef:Goed bezig allemaal![]()
Fijn is dat he Jindai als je verschil merkt!
MerleSimone schreef:Jij nooit dan?
Heb 1.5 week niet gereden en ma-di veeeel doorgezeten, en dus na 4 weken weer benen getraind dus de binnenkant van mn benen protesteert ja
MerleSimone schreef:Ik heb moeite met sporten als t zo warm is.. Thuis over de 30 graden dus dan laat maar..
Dinsdag wel benen gedaan en gisteren cardio in de sportschool! Maar vandaag waarschijnlijk weer niks.. Hooguit rondje hardlopen als ik de energie kan vinden.
Goed bezig, zie je al veel vooruitgang?