Zomertijd afschaffen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: Zomertijd afschaffen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 08:04

Ik loop nog steeds achter de feiten aan. Ben altijd weken van de leg naar zomertijd terwijl naar wintertijd voor mij meteen natuurlijk aanvoelt. Ik kom s avons domweg niet in slaap en ochtends wel vroeg wakker vanwege licht. Slaap ook te kort daardoor en eten is op rare tijden.

Stomme is het is een uur maar gooit me altijd twee uur de verkeerde kant op. Had daar als kind al last van en nu nog steeds

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 08:31

Ik heb er echt nooit last van. Ik vind de zomertijd heerlijk. Wintertijd mag van mij worden afgeschaft, echt verschrikkelijk dat sneller donker is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 09:04

Van mij mag OF de zomertijd, OF de wintertijd afgeschaft worden, maar dus vooral het terugplaatsen van de klok. Vooruit plaatsen heb ik een stuk minder last van, maar laten we maar gewoon 1 tijd aanhouden desnoods een half-uur in het midden en het dan zo laten.. :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 09:50

Ik vind het verzetten altijd wel vervelend, maar ben zo weer gewend.
IK vind het wel fijn dat het nu 's avonds langer licht is, dan ben ik toch actiever. In de winter ben ik altijd zo snel moe 's avonds

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 09:56

De laatste paar jaar gaat mijn lijf vooruitlopen op de zomertijd. Ik word gewoon steeds vroeger wakker. Ben dus ook blij dat de klok daar nu weer een beetje gelijk mee loopt. Omschakelen naar wintertijd is ook nooit meer een probleem. Vroeger wel last van gehad, maar nu dus helemaal niet meer. Lekker hoor.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 10:29

Inderdaad, weg met de WINTERTIJD. Gewoon altijd de zomertijd houden zodat we 's avonds wat langer licht hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 12:51

Maar dan in de winter tot 10 uur s morgens donker. Nou nee ik bedank :=

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 12:58

van mij mag het gewoon zo blijven, zowel de winter- als de zomertijd hebben hun charmes!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:28

Ik was na 3 dagen alweer helemaal omgeschakeld voor mij is de zomertijd juist natuurlijker met de wintertijd ben ik langer van slag.