Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 15:25

rapido schreef:
Over lippen en billen gesproken, ik zapte zaterdag langs MTV waar Teen Mom marathon was.
Die Farrah!!! :wow: Mijn god wat is die veranderd zeg!! Dikke lippen, grote tetten en grote billen! Vond dat voorheen zo een knappe meid ( wel een poedersuiker karakter maar dat terzijde)
vind dat dus echt heel zonde.

Mijn moeder maakte ook al de grap dat als ik het zo laat doen als bij Farrah van teen mom dat ik dan het huis niet meer in kom :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:47

:=

Jamiejoyce

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:49

Die ziet er niet meer uit zonde hoor!

Enemorada weet je al waar en wanneer je ging of heb ik daar overheen gelezen?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:51

Ik laat mijn lippen ook al 3 jaar opvullen, zo gebruik ik ook botox.

Ik ga naar een arts in best, vlakbij eindhoven.

de een vind het mooi, de ander vind het lelijk, mij maakt het niet uit wat mensen er van vinden, ik doe het omdat ik het zelf mooi vind.

wel vind ik het dus super zeer doen haha aan de ene kant fijn, anders zat ik er nog vaker ;) Ik heb ook altijd eerst verdovingsspuiten nodig, met enkel verdovingscreme werkt het niet bij mij.

ik mag 31 maart weer *\o/*
Laatst bijgewerkt door Duhelo op 27-02-18 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's verwijderd op vraag bokker

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 15:56

tjesus,... ik schrik me rot. Nee, ik vind het absoluut niet mooi.....

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:06

yarrah schreef:
tjesus,... ik schrik me rot. Nee, ik vind het absoluut niet mooi.....

Uuuuh.. Ik deel je mening. Ik vind het enkel mooi als het er nog natuurlijk uit ziet...

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:09

Oh jeetje mina.. Dat ziet er alles behalve natuurlijk uit inderdaad := Als ik je zou zien lopen op straat zou ik denken dat het om een mislukte ingreep gaat..
Al moet je natuurlijk nogsteeds doen wat je zelf mooi vind!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:10

rockey schreef:
[ [url=m/NrFEs4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iJOMxn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik laat mijn lippen ook al 3 jaar opvullen, zo gebruik ik ook botox.

Ik ga naar een arts in best, vlakbij eindhoven.

de een vind het mooi, de ander vind het lelijk, mij maakt het niet uit wat mensen er van vinden, ik doe het omdat ik het zelf mooi vind.

wel vind ik het dus super zeer doen haha aan de ene kant fijn, anders zat ik er nog vaker ;) Ik heb ook altijd eerst verdovingsspuiten nodig, met enkel verdovingscreme werkt het niet bij mij.

ik mag 31 maart weer *\o/*

Heb je ook minder bewerkte foto's van jezelf? Deze zijn nogal gemaakt en berwerkt en geven denk ik een vertekend beeld.
Wellicht eentje met een beetje minder makeup?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:16

minder make up? op die bovenste foto heb ik enkel mascara op en op de onderste zie je de helft van mijn gezicht maar :Y)

zoals ik al zei, iedereen zijn mening, ik doe dit omdat ik het zélf erg mooi vind en er blij van wordt.

ik zou er dan ook zeker niet mee stoppen omdat sommige mensen het nep of lelijk vinden.

hier zit trouwens ook maar 1 Ml net als Elke in, ik had van mezelf al veel vollere lippen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:17

Wat doet iedereen lelijk over de lippen van Rockey. Zeg toch ook niet als ik jullie zie dat ik me rot schrik van jullie uiterlijk. Als zij er trots op is, vind ik het mooi.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:19

Ja minder makeup. Maar denk dat wij daar een andere definitie van hebben :)
Ik kan aan de hand van jou geplaatste fotos niet zo goed zien wat "echt" en wat "nep" is door de filters die je gebruikt en je makeup :)
Jammer, want ben benieuwd naar het effect, maar dan op een neutrale manier zoals Velvetblack al eerder geplaatst heeft.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:21

Keet schreef:
Ja minder makeup. Maar denk dat wij daar een andere definitie van hebben :)
Ik kan aan de hand van jou geplaatste fotos niet zo goed zien wat "echt" en wat "nep" is door de filters die je gebruikt en je makeup :)
Jammer, want ben benieuwd naar het effect, maar dan op een neutrale manier zoals Velvetblack al eerder geplaatst heeft.

zoals je de foto's ziet, zo is het, die volume in de lippen en het voorhoofd zonder rimpels ;)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:23

Ah, je hebt ook je voorhoofd gedaan? Dat is wel heel erg netjes! Je lippen vind ik dan echter niks, maar dat is zoals jezelf ook zegt een kwestie van smaak. Dat jij er gelukkig mee bent telt. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:27

@rockey: Zolang jij het mooi vind!! Daar gaat het om :) voor de ene is dat totaal getatoeëerd zijn, andere tunnels in oren van een meter en andere kiest voor lippen met echt een duidelijke fake look en ander wil liefst zo makeup loos naturel mogelijk..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:28

Gianti schreef:
@rockey: Zolang jij het mooi vind!! Daar gaat het om :) voor de ene is dat totaal getatoeëerd zijn, andere tunnels in oren van een meter en andere kiest voor lippen met echt een duidelijke fake look en ander wil liefst zo makeup loos naturel mogelijk..

precies en dat is met borsten ook zo :) ik heb ook expres een maatje groter genomen ;)

als je de middelen hebt en je vind het mooi en je wordt er blij van, lekker doen!

de een kleurt z'n haar zwart of rood, de andere knipt het kort.

daar zal je mij nooit iets over zeggen of iemand over horen afvallen. diegene zal het doen omdat hij/zij er gelukkig van wordt en dat is het belangrijkste. ieder zijn eigen keus.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:33

Wat ik me oprecht af vraag nu, kun je nog fatsoenlijk zoenen met deze opgevulde lippen? :') Misschien een stomme vraag maar houd je nog gewoon gevoel in je lippen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:34

rockey schreef:
Gianti schreef:

precies en dat is met borsten ook zo :) ik heb ook expres een maatje groter genomen ;)

als je de middelen hebt en je vind het mooi en je wordt er blij van, lekker doen!

de een kleurt z'n haar zwart of rood, de andere knipt het kort.

daar zal je mij nooit iets over zeggen of iemand over horen afvallen. diegene zal het doen omdat hij/zij er gelukkig van wordt en dat is het belangrijkste. ieder zijn eigen keus.

Precies. Zolang je maar bewust doet

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:36

Jildau schreef:
Wat ik me oprecht af vraag nu, kun je nog fatsoenlijk zoenen met deze opgevulde lippen? :') Misschien een stomme vraag maar houd je nog gewoon gevoel in je lippen?

haha ja maar natuurlijk? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:49

Jeetje. Dit lijkt wel ontstoken? Wat heftig joh.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 17:45

Ik vind het wel bij je gezicht passen rockey ik hou er persoonlijk wel van! Alleen ben zelf een schijterd dus durf dat niet. Na hoelang moet je weer ?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 17:54

Ik heb van mezelf vrij volle lippen waar ik vroeger óntzettend mee gepest ben (ik was een zoeloe, witte neger, etc) en nu is het mooi :?
Ik ben in de verkeerde tijd geboren _O-

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:10

LadyMadonna schreef:
Ik heb van mezelf vrij volle lippen waar ik vroeger óntzettend mee gepest ben (ik was een zoeloe, witte neger, etc) en nu is het mooi :?
Ik ben in de verkeerde tijd geboren _O-

:') Join the club!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:41

Mss een rare vraag aan de spuiters hier maar zijn jullie van plan tot in de lengte van jaren jullie lippen zo dik te laten spuiten?
Lijkt mij dat als je om wat voor rede dan ook stopt het toch vreemd is je weer dunne lipjes hebt. Beetje zoals je siliconen uit je borsten laten verwijderen om de 15 jaar, geen geld meer hebben voor nieuwe en lege zakjes overhouden!?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:48

rapido schreef:
Mss een rare vraag aan de spuiters hier maar zijn jullie van plan tot in de lengte van jaren jullie lippen zo dik te laten spuiten?
Lijkt mij dat als je om wat voor rede dan ook stopt het toch vreemd is je weer dunne lipjes hebt. Beetje zoals je siliconen uit je borsten laten verwijderen om de 15 jaar, geen geld meer hebben voor nieuwe en lege zakjes overhouden!?

De spuiters hier _O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:37

Danique_G schreef:
Wat doet iedereen lelijk over de lippen van Rockey. Zeg toch ook niet als ik jullie zie dat ik me rot schrik van jullie uiterlijk. Als zij er trots op is, vind ik het mooi.

Waarom mag je iets wat je niet mooi vind niet uitspreken? Ik vind het ook niet mooi, maar als zij het zelf mooi vind, mijn zegen heeft ze....
Maar dan hoef ik het toch nog niet mooi te vinden?