Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:A3a1 schreef:Dat de sceptici, zonder enig bewijs, het afdoen als kletskoek.
/
Hoewel ik weet dat het zoals de ijslanders zo mooi zeggen "water op een gans spetteren" is toch nog maar een keer: de bewijslast ligt nooit bij "de sceptici".
marleen_usar schreef:Vraag Ghoya maar die had al jaren pijn in haar nek, heeft na de afstand healing nooit geen pijn meer gehad.En nee je hoeft er niet in te geloven, want het werkt altijd.
En opdringen doe ik niet, als iemand radeloos is en hulp zoekt dan stuur ik netjes een pb.
Larissajulia schreef:Ik heb echt hele goede ervaringen met Reiki, zowel ik zelf als mijn pony!!
Ik was echt ontzéttend scheef! Mijn rechterschouder stond omlaag en naar voren. Mijn linker heup was een cm langer dan de rechter. Met reiki is dit helemaal goed gekomen! Ik ben nu weer helemaal recht.
!
marleen_usar schreef:Vraag Ghoya maar die had al jaren pijn in haar nek, heeft na de afstand healing nooit geen pijn meer gehad.En nee je hoeft er niet in te geloven, want het werkt altijd.
En opdringen doe ik niet, als iemand radeloos is en hulp zoekt dan stuur ik netjes een pb.
marleen_usar schreef:Ik zie iedere energie als het zelfde, alleen geven mensen er andere namen aan. Zoals bv Sirius energie of Reiki, en om Reiki te mogen geven moet je eerst je graden halen. Waar van de prijzen ook erg verschillen, sommige vragen echt veel geld.
Henniie schreef:Heb vluchtig het topic doorgelezen.
Wat ik me afvraag waarom komen sommige die Reiki geven niet door een bepaald persoon heen?
Als ik kijk naar mezelf amper iemand komt door mij heen hoe kan dit dan? Oké ik kamp met pijn maar is dat dan de voornaamste reden?
Janneke2 schreef:Kuggur schreef:
Hoewel ik weet dat het zoals de ijslanders zo mooi zeggen "water op een gans spetteren" is toch nog maar een keer: de bewijslast ligt nooit bij "de sceptici".
Het is het volste recht van de sceptici om sceptisch te zijn.
...maar het grote punt is natuurlijk wel, dat dit niets en nimmendal met wetenschap van doen heeft, op zijn Grunnings is het gewoon "boer Kreulis is teugen".
Dat mag.
En hij hoeft niet te bewijzen waarom hij teugen is.
(Een wetenschapper onderzoekt en is nieuwsgierig en is zich bewust van de 'randen' van onze/ zijn of haar eigen kennis.)