- Ik drink de Berry nectar..
Aikon:
- Ben naar een orthomoleculair diëtiste geweest en ben toen 12 kilo afgevallen..
Aikon:
- Voor allergieën hebben we de Bee pollen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Ja dat heb ik dus ook. Ik heb ook wel meer spek op mn buik gekregen. Maar ben ook vaak erg opgeblazen. Ik vind het niet erg charmant staan.
gohya schreef:Waar haal je Lactobacillen? en wat zijn het dan.
storrum schreef:Ik ook al een paar jaar in de overgang.... het ergste vind ik nog (afgezien van de kwaaltjes) dat ik geen zin meer heb in rijden. Vanaf mijn 6e mijn allergrootste passie en nu.... weg. Heb al 2 jaar niet meer op een paard gezeten...
Best zonde als je zoveel paarden om je heen hebt en alle faciliteiten
Vera schreef:Sporten!
Ik ben 51 jaar nu 2 jaar geleden begonnen met zeer intensief sporten (naast dagelijks paardrijden natuurlijk); hardlopen en krachtsport met een personal trainer. Ben 8 kilo afgevallen, ik was 68 kg bij 1.70m en nu nog maar 60 kg. Verder heel gezond gaan eten, nauwelijks vlees, wel vis, veel groenten, nauwelijks bewerkt voedsel en supplementen bij gaan slikken. Oja, en Bach Remedie mix erbij nemen.
Ik doe overigens gewoon gezellig mee als er wat te vieren valt hoor
Nu heb ik nergens meer last van.
Bijkomend is dat ik nog nooit zo goed in mijn vel heb gezeten; alles past en zit leuk.... zelfs een bikini
Ben nog af en toe ongesteld, veel korter dan vroeger.
Ik vind het echt het ei van Columbus!
rainbow8 schreef:Ik heb de beste remedie gevonden tegen de kilo's.. Daar kan geen dieet tegenop.. Weduwe worden.. Dan eet of drink je bijna niets meer..