rainbow8 schreef:Na het topic doorgelezen te hebben en getwijfeld te hebben of ik wel of niet zal.reageren of onder meeleessteen zal blijven zitten.. Toch maar besloten om onder meeleessteen te blijven zitten.. Ik wil niet zielig doen met mijn verhaal..
Het enige dat ik er wel over kwijt wil is dat ik door een soort van NLP mezelf goed geholpen heb en dat ik rechter overeind sta en mezelf wel goed genoeg vind.. En heb voor mezelf besloten dat als men mij niet accepteert zoals ik ben, men mij niet waard is.. En dat zijn heel veel mensen niet..
Voor de gepeste mensen en de mensen in dit topic wil ik wel meegeven dat jullie het allemaal waard zijn om van jezelf te houden en dat jullie het wel waard zijn om van gehouden te worden..
Dit was even zeer kort door de bocht, dat weet ik..
Soms stel ik mij de vraag ook of het wel zo goed is om altijd maar te vertellen wat je meegemaakt heb en denk ik stop met je te wentelen in zelfmedelijden. Dus ik begrijp zeker je standpunt! Langs de andere kant kan delen ook helen en zie je dingen in een ander perspectief. En je zal nooit zielig doen als je jouw verhaal deelt. Natuurlijk moet je er ook achter staan als je dit doet.