Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Ik las dit en moest gelijk aan het RS-virus denken.
Ik heb het vroeger als kind ook gehad. Een hele tijd niets aan de hand, maar opeens ongelofelijk hoestbuien die zo erg waren dat mijn moeder me uit het raam in de regendamp moest hangen zodat het overging. Ook inderdaad braken en blauw worden altijd. Het komt veel voor bij kinderen rond de 2, misschien hier eens onderzoek naar gaan doen? Ook kan het kind steeds opnieuw besmet worden waardoor het virus steeds opnieuw begint en de symptomen voor langere tijd aanhouden.
http://www.24baby.nl/baby/gezondheid/rs-virus/
Storm schreef:Dank je Lilith, jij verwoord toch wel hoe ik me nu voel.
Ik wil best gaan proberen om te minderen, stoppen denk ik nog even niet aan, maar niet nu. Dat kost me nu even teveel moeite en energie en dat ben ik echt kwijt na al die maanden tobben. We beginnen even met de vakantie waarbij onze poezen er niet zijn. Eerst kijken wat ze daarop doet. Als ik dan ook nog de melk laat staan, weet ik niet waar het aan ligt als er verandering komt.
En daarbij wil ik ook even de bloeduitslagen afwachten. Mocht ze kinkhoest hebben, dan is het wellicht niet nodig om met de melk en melkproducten te stoppen.
Lillith24 schreef:Ik lees dat veel mensen het echt eens zijn met het stoppen met melkdrinken, en dat telkens blijven herhalen. Heel goed bedoeld en lief allemaal, maar TS heeft ook aangegeven hoe en wat. Ze is al aan 't einde van d'r latijn, ga nou niet ook nog zeiken over die melk denk ik dan. Je hebt altijd de 'koud water en slappe thee mama's' die het altijd beter weten, naast dat dat kind vreselijk moet hoesten heeft ze ook vreselijke angst om te slapen. Als nou het enige is waar ze rustig van wordt een paar slokken melk is, dan maar. Let it go denk ik dan. TS gaat van alles uitproberen en ik hoop van harte voor haar en de kleine meid dat ze er uit komen!
Storm schreef:Vannacht weer 2 keer een aanval gehad helaas... Gisteravond laat zelfs tot overgeven aan toe.
Vanavond gaan we op vakantie.