[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 18:34

gewoon een beetje kokosolie ofzo gebruiken, dat verwijdert super goed mascara etc !

linoleum

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 18:37

Ik vind het miccelair water voor de normale huid van Garnier de fijnste. Gewoon bij de drogist dus.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 18:46

Hier ook nucleair water :j ook van garnier, je doet er ook echt enorm lang mee!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 18:50

Hahahah Friemel _O-

Ik gebruik ook Miccelair reiniger en om de paar dagen alles beter reinigen met Purity made simple. Indd niet boenen maar watje z'n werk laten doen.

Heb 4 kleuren besteld trouwens via Alieexpress. En nu weer geduld hebben.

DNT, jij weet hoe je de track link van JS kan zien toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 18:51

Ik ook miccelair water en tonic, van Nivea volgens mij. Werkt prima!

Ik zag Elke net nog :)) Durfde alleen geen hoi te zeggen en ze was druk bezig. _O- Heb wel twee lipsticks gehaald. Vanaf NU dus no-buy. :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:09

Dan ga ik morgen ff langs het kruidvat, tnx voor de tips!
Twee keer per week was ik mijn gezicht met garnier facewash, zit ook een lichte scrub in. Daarna wel goed invetten, maar werkt hier ook erg fijn!

Welke heb je gehaald shizzel?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:10

hier ook micelair water, heb nu een nieuwe van garnier, met werking tegen onzuiverheden, geen idee of t werkt voor t onzuiverheden, maar vrdr prima. daarna idd een tonic van etos zelf :)
helaas komt ik verder niet echt van puistjes op me kin af, tenzij ik van de huisarts antibiotica gebruik helaas.

iemand nog tips voor een verbrande huid omtrend vet houden naast aftersun? heb een nachtcreme zonder parfum etc erin.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:14

Zijn nu in de aanbieding als het goed is liselot! 1+1, je zou even moeten kijken waar (Kruidvat of etos)
Ik zag dat ze nu ook met olie hebben. Die lijkt me ook erg fijn!

Miscelair water werkt iig fijn. Al vind ik voor mijn ogen mijn oogmake-up remover fijner (Gewoon huismerk etos). Vandaar dat ik benieuwd ben naar die olie...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:16

Verbranden voorkomen :+ maar daar heb je nu weinig aan :D
Ik zou dan regelmatig blijven smeren met aftersun, dat hydrateert en haalt ook de brand eruit.

Missbambi: goede tip, ik ga ff zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:19

_Friemel schreef:
Hier ook nucleair water :j ook van garnier, je doet er ook echt enorm lang mee!

Wow heftig! :oo

_O-

Ik ben vandaag bij de douglas geweest. Ik wil voor mijn gezicht een mooie lichte bb/cc/foundation voor de zomer. Raadde ze mij CC van Estee Lauder aan, deze past zich aan aan de huid. Nou niet echt dus. Op het eerste oog leek ie heel mooi, maar hij werd al vrij snel (te) donker en vlekte rond mijn wenkbrauwen en op andere donshaartjes. Dat was zo zonde, en dat spul kost €56.- := dus maar niet doen, even verder zoeken.
Heeft iemand nog tips voor zoieets? Ze hebben ook hetzelfde soort van Chanel, die wil ik ook eens proberen.

Hoeft overigens niet perse eentje te zijn die zich aanpast aan je huid, maar die gewoon heel licht is, liefst met factor erin.

Ik ga ook eens kijken voor die neppe dingen, zien er mooi uit en ik ben dol op goedkope dingen :D :')

Heb ook nog een nieuwe highlighter van Nyc gekocht, eens kijken of dat wat is.

Liselot, bij de kruidvat is Biodermal 1+1 gratis, hebben ze ook miccelair water van. Ik vind dit een heel fijn merk. Ik gebruik zelf 2 keer per dag de melkreiniger van Biodermal, die haalt alles onwijs goed weg. Heb nu ook de face scrub ervan gehaald, even kijken of dat was is.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:23

Biodermal is 2x zo duur als garnier. Garnier bevalt mij doorgaans prima, dus ga eerst die proberen :)

Die cc van estee lauder was idd heel vlekkerig! Kan de foto wel ff posten als je wilt?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:26

Liselot schreef:
Verbranden voorkomen :+ maar daar heb je nu weinig aan :D
Ik zou dan regelmatig blijven smeren met aftersun, dat hydrateert en haalt ook de brand eruit.

Missbambi: goede tip, ik ga ff zoeken!

Ja oopsje gister, ging erg snel. maar blijf ik lekker trouw smeren met aftersun :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:27

Liselot schreef:
Biodermal is 2x zo duur als garnier. Garnier bevalt mij doorgaans prima, dus ga eerst die proberen :)

Die cc van estee lauder was idd heel vlekkerig! Kan de foto wel ff posten als je wilt?

Ja klopt, maar ik koop biodermal alleen maar tijdens de 1+1 aanbieding :D Dan is t goed te doen.
Ja post m maar.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:28

Ik ook beetje verbrand helaas, aftersun it is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:30

Daarom heb ik vandaag een zomerhoed gekocht, ideaal tegen verbranden :D
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:31

Je insmeren met dikke kwark, toen m'n zusje zo verband was hebben we haar daarmee ingesmeerd, het trok ook echt het verbrande eruit. En voor het vervolg, smeren, je weet dat je met een festival buiten bent en je weet dat de zon schijnt. Beetje naïef om dan zonder in te smeren te vertrekken.

Shizzel haha _O- ik zie je al helemaal staan gluren naar Elke maar vanachter een stelling stiekem _O-

Ik had weer wen fijne autocorrect zag ik :')

Joolien, ik heb de BB Cream van Mac :j je hebt tube en compact, hij is erg fijn en met bescherming.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:33

er was een smeerbar van de kwf, ben ik ook 3 keer langs geweest :j dat scheelde al wel, maar niet genoeg. les geleerd en vandaag gelijk een kleine verpakking meegenomen voor in de tas. ga niet meer weg zonder.

zit nu te neuzen naar een contour palette van makeup revolution :) de verleiding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:35

Joolien met de CC van estee lauder

Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:37

Ik heb met dit weer altijd biotherm spray mist in factor 50 bij me. Die is ontzettend fijn :j

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:52

Die neppe liquid lipsticks van LC, zijn jullie hierbij niet bang dat er foute/toxische ingredienten in zitten?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:52

Ik was jullie kwijt :D

Vraag je aan de festivalganger: hoe doen jullie je makeup met deze temperaturen?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:54

zelfde als altijd, wel een spf eronder of een gezichts zonnebrand. vaak dan maar geen foundation, want zweet ik weg. vrdr gewoon eyeliner etc alles.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:58

Ik gebruik dan geen foundation maar een poedertje en alleen concealer onder mijn ogen en wat plekjes.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:59

Ik was gister naar bevrijdingspop, had alleen spf 50 op met een beetje poeder en concealer, verder m'n wenkies gedaan en gekleurde eyeliner met mascara. Anders gaat m'n make-up super erg creasen ben ik bang..

Oja en een redelijk naturel lippenstiftje :P

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:04

Idd vlekkerig zeg! Jammer!

Ik heb ook een hoedje gekocht, ipv steeds zonnebril. Heb pigmentvlekjes, wil zoveel mogelijk vermijden dat die donkerder worden.

Heb ook 2 gave jurken en een spijkerjasje erbij gekocht, morgen wil ik nog die magic drops van collistar bestellen denk ik.