JoanneE schreef:In mijn nabije omgeving zijn er kinderen op deze manier geboren. Ze zijn altijd ziek en de moeder heeft bijwerkingen van de hormoonbehandelingen en is ook veel ziek. Ik denk dat de natuur zijn gang laten gaan belangrijk is. Ook al betekent dit soms groot verdriet.
Sorry maar dit is wel zo'n ongefundeerd argument.
Ik zou het even na moeten kijken maar volgens mij wordt er zelfs gescreend bij IVF en dat soort behandelingen
Om zo dus "de beste" embryo terug te plaatsen
Correctie: Het gaat bij "de beste" embryo's daar niet over
Citaat:
“Embryokwaliteit wordt aan de hand van het aantal delingen bepaald, maar altijd in relatie tot de leeftijd van het embryo: na 2 dagen gemiddeld 4-cellig, na 3 dagen gemiddeld 8-cellig en na 4 dagen gemiddeld een heel klompje cellen dat niet meer goed te tellen is. Daarnaast speelt de morfologie (hoe het embryo er verder uitziet) een rol: regelmatig gedeeld of ongelijkmatig gedeeld, wel of geen fragmentatie*). Deze factoren bij elkaar bepalen de zogenoemde ‘score’. Hoe beter de score, hoe groter de kans dat het embryo gaat innestelen. Het is echter niet mogelijk om de precieze kans op innesteling te bepalen.
bron
Laatst bijgewerkt door NiNa_14 op 02-05-16 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt