Lipstick Challenge #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 18:56

Leuk allemaal! Ik lees gewoon braaf mee :') kom niet ver met twee lipsticks

Waarom gebruiken jullie een lippotlood? Enkel de lijnen of complete lippen? Ik heb nu een matte lipstick van mac relentlessly red maar deze gaat na verloop van tijd wat breken/brokkelen iemand nog enig idee wat ik kan doen om dat tegen te gaan?

MerleSimone

Re: Lipstick Challenge #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:01

Volgens mij zodat de lippenstift minder uitloopt dan. Ik gebruik m bij deze wel eerst over mijn hele lippen, omdat ik merk dat het dan beter blijft zitten en ook egaler :j Bij mn liquid lipsticks ook, dan trekt die minder plooitjes zeg maar.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:09

Ik gebruik standaard lipliner omdat ik het moeilijk vind om met lipstick of liquid lipsticks ook het anders strak te zetten. Ik doe echt alleen omranden en dan inkleuren met lippenstift. Ik heb niet zo'n vaste hand :') moet m'n eyeliner, wenkbrauwen, mascara alles ook altijd bijwerken na het opmaken met een wattenstaafje haha.

Hier dan mijn dag 3! Ik wilde mijn all-time favorite MAC Ruby Woo opdoen, maar nadat ik m'n lipliner er al op had zitten kwam ik erachter dat die nog bij mijn zusje in de tas zit. Grrrr. Maar deze kleur ben ik ook wel gek op op zich, NYX Monte Carlo met LA Girl Forever Red lipliner.

Afbeelding

Uploadkwaliteit is weer super zie ik. Iemand tips hiervoor? En hoe uploaden jullie een foto vanaf jullie telefoon zonder dat ie gigantisch wordt?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:32

Vind deze lipstick je echt prachtig staan Jodie! Heel classy.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:44

Jodie <3 en je wenkbrauwen :wow: je foto wordt op mijn telefoon gewoon verkleind hoor.

Jans deze kleur staat je zo veel beter dan die van gisteren!

Damned bij mij was hij niet super dekkend, heb wel 2 laagjes gedaan. Nu na het eten is er nog weinig van de kleur over eigenlijk. Dus dat hij 14 uur houdt... dat geloof ik niet. Ik red het geen 14 uur zonder eten in ieder geval.

Liselot hij loopt heel iets uit maar niet storend, houdt hier zo'n 4 uur redelijk. Geeft iets af, vriend had geen rode lippen na een kus. Brokkelt niet. Smaakt wel heel goor! Dus je hebt geen neiging om je lippen af te likken.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 19:56

Dankjullie! :*

Ik was ook heel blij dat ik die van gisteren niet naar kantoor op had :D En deze is vandaag binnengekomen dus heb hem op kantoor meteen opgedaan <3 die van gisteren was ehm.. gewaagd _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 20:00

Dag 3 : rood.
Hier draag ik So Chaud van MAC. Is meer oranje rood, op foto lijkt ie meer rood.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 20:02

Whahaha Elke jouw tweede foto :') is de foto gespiegeld of zit je stuur verkeerd? _O- :P

Enorm mooie lipstick zeg <3 <3
Echt als ik in Eindhoven ben kom ik langs in de winkel hoor!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 20:14

Haha zou wel toepasselijk zijn als het stuur verkeerd zou zitten, maar nee.. Is gewoon gespiegeld :P

Ja doen hoor!!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 20:24

Aaah ik wil meedoen!
Heb alleen op het moment heel veel puistjes rond mijn mond (nog nooit gehad :oo) dus lijkt me niet heel mooi ;(

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 20:26

Oeh elke rood staat je hot!!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 20:28

Oeeeh Elke, love it!! <3 Die lipstick ga ik ook eens even opzoeken hoor. Veel te veel inspiratie in dit topic haha, niet goed voor de portemonnee.

@xZiva_: Boeiend, gewoon lekker meedoen! :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 20:50

Kaygee schreef:
Jodie <3 en je wenkbrauwen :wow: je foto wordt op mijn telefoon gewoon verkleind hoor.

Jans deze kleur staat je zo veel beter dan die van gisteren!

Damned bij mij was hij niet super dekkend, heb wel 2 laagjes gedaan. Nu na het eten is er nog weinig van de kleur over eigenlijk. Dus dat hij 14 uur houdt... dat geloof ik niet. Ik red het geen 14 uur zonder eten in ieder geval.

Liselot hij loopt heel iets uit maar niet storend, houdt hier zo'n 4 uur redelijk. Geeft iets af, vriend had geen rode lippen na een kus. Brokkelt niet. Smaakt wel heel goor! Dus je hebt geen neiging om je lippen af te likken.

Hahaha, ja zo kunnen er wel meer 14 uur houden als je niks eet :') jammer joh! Op zich is 4 uur houden al best netjes, ik werk vaak na elke maaltijd wel bij op zich.

Ik heb nu eerst m'n foto verkleind op de laptop en toen pas geupload, upgeload, oke wat is het :Y) omdat ik als ik het via m'n telefoon doe ze mega worden.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:14

Thanks jodie en friem! Die out of bed look staat jou ook hot haha!

Jodie, jij bent wel echt een rood typje zeg! Mooi man :j

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:32

Ik zou graag ook willen meedoen, alleen zie dat jullie al op dag 3 zitten. Hopelijk is dat niet erg? :o

Hier is de mijne dan:
Dag 3: Rood,
Gewoon een matte lipstick van de Hema

Afbeelding
Vind rood soms wel echt heel lastig om het mooi strak aan te brengen.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:35

@mnka je begint gewoon bij dag 1 ;) Niet iedereen is tegelijkertijd begonnen en je hebt 10 rustdagen die je kunt inzetten. Het komt dus voor dat iedereen niet gelijk loopt. Je kunt dus nog rustig meedoen en beginnen bij dag 1 :)

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:36

Nicolien schreef:
@mnka je begint gewoon bij dag 1 ;) Niet iedereen is tegelijkertijd begonnen en je hebt 10 rustdagen die je kunt inzetten. Het komt dus voor dat iedereen niet gelijk loopt. Je kunt dus nog rustig meedoen en beginnen bij dag 1 :)

Oh oke sorry! Ik zal morgen dan netjes bij dag 1 beginnen :j . Het was mij namelijk niet duidelijk!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:37

Heel de dag gewerkt vandaag make up loos, dus hier komt mijn dag 3 rood zonder make up dus :)
Ruby Woo van Mac mijn favo rode lippenstift <3

Afbeelding

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:37

Sorry, zag dat mijn reactie een beetje bot overkomt. Niet zo bedoeld hoor!
Maar je mag zelf ook de volgorde wijzigen ;) Dus je kunt nog prima instromen.
Leuk dat je meedoet!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:40

mooi al dat rood bij iedereen, ik weet niet waarom maar ik heb altijd het idee dat dat mij niet mooi staat, ik heb er natuurlijk ook niet zoveel, misschien heb ik de juiste tint nog niet gevonden

Kaygee: ik vind ze juist heerlijk smaken :') vind je dan ook niet dat ze lekker ruiken uit het flesje? mmm echt zo iets snoeperigs zoets artificieels :+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:53

Melati, knappe meid ben je zonder make up.

Er is voor iedereen een passende rode lipstick :j

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:57

elkee schreef:
Melati, knappe meid ben je zonder make up.

Er is voor iedereen een passende rode lipstick :j

Aah dankje! Wat lief :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:04

Friemel, wat een prachtig gezicht heb je ook. <3

Lino, vind deze look echt heel mooi!

Merle, vind deze kleur je ook heel gaaf staan!

En Elke, die tweede foto _O- _O-

Ik heb maar 1 "rode" en dat wordt m'n net niet-lipstick, heb gewoon geen hoofd voor rood. Misschien "for the sake of the challenge" maar eentje van mijn zusje lenen die ze van mij gekregen heeft omdat 'ie mij niet stond. :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:51

Ah wat staat rood jullie allemaal prachtig! Vroeger was rood mn to go kleur maar pak t de laatste tijd niet echt meer vooral omdat ik vind dat rood super strak moet zitten en daar heb ik momenteel de tijd en rust niet voor :=

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 23:16

Rood moet idd strak :j

Morgen ombre :=