De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmh

Berichten: 3552
Geregistreerd: 21-06-11

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 22:50

Dat heb ik ook vaak dezelfde droom. Ik heb 5 jaar lang op verschillende peuterspeelzalen en kinderdagverblijven stage gelopen en ik heb vaak gedroomd dat ik dus op stage was en dat ik dus op de kinderen moest letten. Als ik dat droomde werd ik volgens mij steeds wakker en viel dan weer in slaap en dan weer wakker etc. Ik vind dit echt rare dromen haha

Eva

Berichten: 881
Geregistreerd: 30-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 23:26

oh dat is ook vreemd idd.
toen ik heel jong was had ik een paar keer per jaar de droom dat m'n moeder werd opgegeten door een dinosaurus.
nu ook nog wel regelmatig dat ik een droom heb die ik bijv. een jaar geleden ook gehad heb, en dat ik dan tijdens m'n droom denk; hu??? en dan dingen die toen fout gingen anders ga doen etc

zo, lastig uit te leggen dit haha hoop dat jullie er iets van snappen :')
of ben ik de enige met dit rare ''droomprobleem'' :+

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 23:28

ik heb niet vaak dezelfde droom maar wel een vervolg droom dus 1 droom die jaren geleden is begonnen droom ik nu steeds verder geen idee wat t betekend eigenlijk...

wat ik ook een keer heb gedroomd is dat ik op mijn eerste verzorgpaard reed afsteeg hem een kus gaf en afscheid van hem nam toen ik wakker werd is hij die dag ingeslapen op de operatie tafel... zo ziek leek hij niet te zijn

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:18

Mijn droom was laatst absurd, maar laten we het erop houden:
Ik moest gedwongen in een horrorcircus werken, werd dat half aangerand door de horrorclown (welke ook de baas was) moest een rest voltooien zodat ik niet dood hoefde en maakte met alle horror spelers kennis :')

Sinds die dag heb ik zin om It te kijken _O-

Zou deze nachtmerrie nog wel een keer willen meemaken want werd op een heel vreemd stuk wakker >;)

(Ja, ik vond het echt wel eng maar nu toch wel heel grappig)

Iris82

Berichten: 39864
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:24

Mijn raarste droom tot nu toe ging over een totale random Bokker waar ik echt zelfs nog nooit mee gesproken heb maar alleen zeer af en toe tegenkom in een topic.

Die kreeg iets met m'n ex. En ze was echt een enorme bitch. :')

Terwijl het hier op Bokt gewoon een lief rustig meisje is.

Echt, geen idee hoe ik beiden in 2 droom heb kunnen krijgen. :+

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 12:54

Dan ben ik wel benieuwd welke bokker :))

Anoniem

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:48

Hahaha ik ook, net als in welk soort topics je die bewuste bokker tegen komt :+

Zitosh

Berichten: 1936
Geregistreerd: 28-06-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:34

Ik droomde vannacht dat m'n vader terminaal ziek bleek te zijn. Hij zonderde zich af van het gezin telkens als hij thuiskwam en gaf nergens antwoord op. Ben toen naar m'n moeder gelopen om te vragen wat er was en toen vertelde ze het... Ik heb zo hard liggen janken dat ik wakker werd en nog 5 minuten ben doorgegaan omdat het zo echt leek.

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:36

Who, dit is echt precies een topic voor mij. Dat ik het nu pas zie := Ik heb soms echt hele gekke dromen, maar zo te zien ben ik niet de enige :')

Afgelopen week:
Mijn broers moesten een grafsteen in de vorm van een kruis plaatsen in onze tuin. Daar waar normaal gesproken onze waslijn staat. Aan het kruis hing een klein roze hoedje, zodat het leek dat er een meisje was verongelukt in onze tuin.

Misschien was het Halloween ofzo :') Soms ben ik wel benieuwd of dromen een betekenis hebben :+

Captain

Berichten: 21451
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:58

Ik heb ook regelmatig bijzondere dromen. Zelfs twee keer voorspellende dromen gehad echt heel raar is dat. Verder dacht ik altijd dat dromen maar dromen waren. Tot ik de betekenis er van op ging zoeken. Nu hecht ik er meer waarde aan als ik weer een droom heb die niks heeft te maken met verwerking. Blijkbaar heeft mijn onderbewustzijn mij vaak wat te vertellen.

Vannacht ging ik met twee vriendinnen op vakantie. Daar aangekomen bij het zwembad moesten we ons natuurlijk omkleden. Normale mensen trekken dan een bikini aan. Wij niet, wij hebben heerlijk liggen zonnen in een nazi-uniform. :Y)
Overigens is dit dus echt een heerlijke verwerkings-droom. Had het vrijdag over die vriendin en een oud leraar die obsessed was door Nazi's en ook uniform in zijn lokaal had hangen. (Was een geschiedenis-lokaal. Maakt het iets minder luguber.)

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 17:28

Gisteren heb ik een geweldig leuke droom gehad. Hunger games. Met mijn jaarlaag. :')
Het was geweldig, ik en een paar vrienden van me waren vreselijk fanatiek, en we waren echt aan het winnen. Onze tegenstanders waren mensen die nogal gemeen waren, en ze speelde soms vals. :n
Onze eerste 'arena' was een soort sprookjes land, inclusief Nooitgedacht land! Ik ben gek op Peter Pan, hehehehe. We zijn ontsnapt op het piratenschip, net voor ze ons te pakken kregen, wat wel erg leuk was.
De tweede een winkelcentrum, waar ik mijn team kwijtraakte, en dus maar zelf begon te moorden. :)) (Heel dark, maar goed) Helaas werd ik al snel wakker, want het was best een geinige droom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 10:00

Ik gooi het topic weer omhoog!


Vannacht erg tof gedroomd! Waren de foto's maar echt..



Ik was eerst bij Amsterdam op het station. Alles was veranderd want NS had nieuwe treinen. Die waren erg mooi trouwens. :P

Ik vind helikopters altijd al mooi en ineens komt er een traumaheli overvliegen!
Ik zie hem iets verderop dalen.. Dus ik spring op mijn fiets om er even heen te racen.

Ik kom aan bij het grasveld waar de heli staat. De MMTpiloot staat vlakbij mij. Ik vraag hem of ik de heli op de foto mag zetten, en uiteraard mocht daterDan vraagt hij of hij even een foto van mij en de heli moet maken. Tuurlijk! Supergaaf!


En ja.. In dromen kan alles..
Ik krijg de foto's terug die best wel tof zijn! En als ik doorklik zie ik ineens foto's van mij met een fries paard in de hand.. We staan in het water met de heli op de achtergrond! Zo gaaf! Superfotograaf die MMTarts.


Nu ik wakker ben baal ik dat die foto niet echt is :=


Later in mijn droom zag ik op een nieuwssite wat er was gebeurd waarom het MMT vloog.
En iets later kreeg ik ook nog wat foto's van de MMTarts. Die ook paardenfotograaf bleek te zijn met zn eigen camping met paardenactiviteiten :')

The_Cat

Berichten: 7296
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 10:03

Dat mijn werk het slachtoffer werd van een terroristische aanval en dat we een 9/11 kregen in onze toren. Ik moest lopen om te kunnen ontsnappen, maar vond geen uitweg. Daarna een gaatje gevonden en ben ik gaan staan huilen naast een auto. Daarna wakker geworden met een heel gejaagd gevoel, heb nog nooit zo weinig zin gehad om naar het werk te vertrekken :')

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 10:04

Wacht, iemand staat zowat op sterven en jij wilt een foto met een helikopter? :P

Ik kreeg in een droom ook een keer het telefoonnummer van mijn favoriete zanger. Dat wil ik ook in het echt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 10:29

The_Cat schreef:
Dat mijn werk het slachtoffer werd van een terroristische aanval en dat we een 9/11 kregen in onze toren. Ik moest lopen om te kunnen ontsnappen, maar vond geen uitweg. Daarna een gaatje gevonden en ben ik gaan staan huilen naast een auto. Daarna wakker geworden met een heel gejaagd gevoel, heb nog nooit zo weinig zin gehad om naar het werk te vertrekken :')

Ochjee, dat kan ik me voorstellen!
Gelukkig was het maar een droom!


BeSen schreef:
Wacht, iemand staat zowat op sterven en jij wilt een foto met een helikopter? :P

Ik kreeg in een droom ook een keer het telefoonnummer van mijn favoriete zanger. Dat wil ik ook in het echt :')

Tuurlijk! De een zijn dood, is de ander zijn brood.. :Y)
Geintje! :P In dromen kan het wel!

In het echt wil ik ook nog eens met de MMTheli op de foto.. Maar dat zou dan bij een evenement moeten (dat de heli komt voor de show zoals op enkele 112events) of gewoon op de basis, mocht ik daar eens met school/werk komen.

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 19:30

Ik meld me vast. Ik droom nog wel eens raar. De raarste droom van afgelopen jaren is toch wel dat ik achterna gezeten werd door gorilla's :')

mvdende

Berichten: 5765
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:24

Haha. De laatste tijd vind ik vaak een van de klim instructeurs in mn droom?! Van de week gingen we in mn droom met de regio naar de Tukhut (groepsaccomodatie in België) daar aangekomen was er geen bed meer vrij. Ik zoeken en zoeken. De Tukhut werd steeds groter maar er waren echt geen bedden meer. (BTW de halve Tukhut was zoals in het echt maar in mn droom was ie Veel groter.) Uit eindelijk heb ik de zoektocht geloof ik opgegeven en werd ik wakker.

Yentaah

Berichten: 1139
Geregistreerd: 03-03-16

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:26

ik ging vannacht twee sinaasappels kopen :) was een erg interessante droom :+

Laurora

Berichten: 2658
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:34

Ik droom altijd erg raar :D
Maar ik kan me nog een droom herinneren van toen ik jong was, ik kwam buiten in onze tuin, en toen was de hele tuin bedekt met een soort oranje poeder. Doodeng natuurlijk. Het bleek paprikapoeder te zijn (van de paprikachips, want die lustte ik niet :j )
En om het terras was opeens een gracht waar krokodillen inzaten, en in de gracht stond een paal met een blik koekjes er op, nét buiten handbereik.
Waarom? Hoe? Geen flauw idee, maar deze vaagheid is nooit meer uit mn herinneringen verdwenen :D

CoonArt

Berichten: 23310
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:37

Even skuppie...

Vannacht zo raar gedroomd, was op kamp en elke keer kwamen er van die indianen die op ons begonnen te schieten met pijlen. Paar ervan waren raak maar sommigen ook weer niet.

Ook wordt ik vaak in mijn dromen opgegeten door de meest rare dieren... Soms ook door páárden... ben ik soms erg lekker of zo? :')

http://www.droominfo.nl/droomwoordenboe ... eg/indiaan > Oh nice!

AnnickT

Berichten: 1474
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:43

Ik droom de laatste tijd ook weer raar.

Was met wat mensen in een pretpark op een wat hoger gebouw, misschien 10 meter boven de grond? Niet bizar hoog. Nu kon je via een bepaald weggetje naar beneden lopen, dus dat deden we. Het eind van dat weggetje bestond uit vloerkleedmateriaal, groene en blauwe stukken afgewisseld. We liepen daar dus overheen en stonden weer op de grond, toen er een politie agent op ons afkwam en mopperde dat we niet over de groene stukken mochten lopen omdat die heel duur waren :? :')

Vannacht heb ik gedroomd dat ik bij de bushalte stond om met de bus naar school te gaan, maar hij kwam maar niet. Allerlei soorten bussen met allerlei soorten bestemmingen (die totaal nergens op sloegen) kwamen voorbij, behalve de bus die ik moest hebben. Op de borden van wanneer een bus rijdt staat toch altijd het uur, bijv. 07 of 14 of zo en dan daarnaast de minuten van wanneer de bus komt, dus 14: 28 42 etc. En toen ik op dat bord keek stond er 9: 88 :? :? Uiteindelijk is de bus nooit gekomen, maar ik was wel op excursie met m'n klas :')

bryce27
Berichten: 620
Geregistreerd: 01-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:50

Echt een droom van ik denk wel 10 jaar geleden. Ik droomde dat ik bij een kennis op bezoek was en dat ik ging buiten spelen. Er kwam een vos op een scooter aangereden die mijn 'knuffel' wou hebben een konijn. Hij rende achter mij aan pakte mijn knuffel af en reed snel weg.

Nou de keren dat ik daarna bij mijn kennis was wou ik niet buiten spelen, deze droom vergeet ik nooit meer. Moet wel zeggen dat ik toen 6 was :o

gezienanas

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-08-14

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:55

Haha ik heb al eens gedroomd dat mijn arm er af werd gebeten door een orka. Bleek later dat mijn arm boven mijn hoofd lag, dus die was gaan slapen zegmaar. Dus die deed ook gewoon echt pijn. Maar waar de orka vandaan kwam?

hagelslag
Berichten: 9270
Geregistreerd: 18-09-10

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:02

Ik heb vanacht mijn oma leren skeeleren...
En toen ze dreigde te valen is ze op mij gevallen en we schoven nog enkele meters verder... Deed erg pijn in mn droom

En euhh mn oma is 78 en niet zo heel super meer ter been na haar knieprothese

Cerosa

Berichten: 776
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:21

Ik droomde laatst dat ik een chocoladebroodje aan het eten was... Echter direct daarna werd ik wakker met mijn deken in mijn mond.. en geen chocoladebroodje dus :')