Waar een wil is, is een weg.

En, maak/bak veel op momenten dat je wél tijd hebt en bewaar het of vries het in.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbiezira schreef:Dat is een leuk recept zeg!! Misschien ga ik die dan wel maken!
Heb qua smoothies de pech dat ik er ontzettend misselijk van word, en lactose en ik niet zo goed door een deur kunnenverder hou ik ook niet zo van die hele dikke, gemengde vruchtensappen, word ik ook misselijk van
At vroeger heel graag yoghurt, deed er dan ook vanalles doorheen, qua fruit, noten, maar ook bijvoorbeeld lijnzaad. Maar ja, dat gaat niet...
Edit: in die muffins zit natuurlijk ook melk, maar in bakproducten ik er veel minder last van.
XRosalieee schreef:Hee hierbij meld ik mij ook even
Even voorstellen:
Ik ben Rosalie, 16 jaar, 1,75 en ik weeg ongeveer 55 kg.
Nu vind is mijn gewicht geloof ik normaal, maar ik merk dat ik de laatste tijd wel meer aankom.
Ik rij 1-2x per week paard en fiets elke dag naar school.
Ik ben al meerdere keren begonnen met hardlopen, maar ik hou het nooit vol.
verder heb ik eigenlijk altijd zin in eten![]()
Nu ben ik dus opzoek naar wat gezondere tussendoortjes, waar ik wat langer op vooruit kan.
Ook wil graag weer meer gaan sporten. Ik denk eraan om, als het weer wat beter wordt, weer te gaan hardlopen.
Ook denk ik eraan om me in te schrijven bij de sportschool. Dit is wel een dorp verder en ik weet ook niet hoelang ik het alleen volhoud.
Nu zag ik ook dat veel mensen hier een ab en back challenge doen? hebben jullie hier een schema van?
edit: owhja banaan krijg ik trouwens echt niet weg