Pijnstiller die niet helpt bij spierpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:17

Valentijn5 schreef:
De huisarts heeft me gecontroleerd en ben tot nu gezond verklaard.

Kijk, goed om te horen. Nu nergens meer druk om maken en lekker gaan genieten van het leven.

Valentijn5

Re: Pijnstiller die niet helpt bij spierpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 12:21

Er zijn nog wel een aantal piekervragen maar die bespreek ik wel met mjjn hulpverleners.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:43

En is de pijn nu ook weg TS?

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 12:46

Ik moest het nog twee weken aankijken. Maar moet wel allerlei dingen voor mijn darmen slikken waar ik niet meer vanaf kom.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:31

Je kan ook gewoon een spier verrekt hebben of verkeerd hebben gelegen.
Mijn vriend had 3 week terug onwijs last van zijn arm kon hem amper nog bewegen, zat gewoon even flink vast, waarschijnlijk verkeerde beweging gemaakt..
Ik zal niet gelijk me gaan vol proppen met pijnstillers maar gewoon even rustig aan doen :)

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 21:35

De ergste pijn is gelukkig voorbij aan mijn ribben. De huisarts heeft gevoeld. Heb fysiotherapie afgezegd.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 22:28

Mijn leven staat op zijn kop sinds ik ben gestopt met olanzapine. Voel me erg gelukkig van binnen. En heb veel energie wat ik niet kwijt kan.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:16

waarom kun je je energie niet kwijt?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:18

Toch zul je anti psychotica niet voor zweetvoeten hebben gekregen. Hoop dat je dat in samenspraak met je psychiater doet?

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 23:22

IngridM schreef:
Toch zul je anti psychotica niet voor zweetvoeten hebben gekregen. Hoop dat je dat in samenspraak met je psychiater doet?

Ja het is in overleg gedaan. Alleen de reden waarvoor de pschyater dacht dat ik het nodig had verschilt met die van mij.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 23:23

elenaMM77 schreef:
waarom kun je je energie niet kwijt?

Ik wordt niet gauw moe. Het heeft ook wel met wat anders te maken maar dat hou ik privé.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:48

Olanzepine is idd pittig en ik snap dat je je nu energiek voelt. Let op dat je wel goed blijft slapen.
Fijn dat de ha je nog een keer heeft nagekeken. Beetje rustig aan doen nu. En wat die medicatie voor je darmen betreft. Is heel vervelend maar zolang het helpt

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 01:12

callum schreef:
Olanzepine is idd pittig en ik snap dat je je nu energiek voelt. Let op dat je wel goed blijft slapen.
Fijn dat de ha je nog een keer heeft nagekeken. Beetje rustig aan doen nu. En wat die medicatie voor je darmen betreft. Is heel vervelend maar zolang het helpt

Dat slapen is idd. een probleem. Nu lig ik wakker omdat ik niet weet wat ik kan doen om te slapen. Dat heeft te maken met de olanzapine wat verslavend werkt.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 09:51

Het gaat naar verwachting goed. Heb alleen nu wel last van brandend maagzuur. Dan zit ik straks ook vast aan de omeprazol.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:59

Gisterochtend moest je naar de huisarts want de pijn was niet meer uit te houden en gisteravond is de pijn ineens weg en ben je ineens helemaal gelukkig en vol energie.

Ik vind het een bijzonder verhaal.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 11:15

Goof schreef:
Gisterochtend moest je naar de huisarts want de pijn was niet meer uit te houden en gisteravond is de pijn ineens weg en ben je ineens helemaal gelukkig en vol energie.

Er is wel wat aan de hand maar weet niet precies wat. Maar ik zal niet meer hier op bokt posten.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:26

Goof schreef:

Ik ga de volgende keer ook naar die HA, moet een geweldige man zijn ;)

TS, ik lees regelmatig je topics en denk serieus dat je met jouw problematiek je niet op een forum advies moet vragen. Psychiatrische problematiek is te complex, niemand die jouw volledige dossier niet kent kan hier op een forum zinnig advies over geven, alleen je psychiater en je begeleider. Googlen (en bokkers die geen echt verstand van zaken hebben) kan je gek maken, zeker omdat je met lekenkennis niet goed kan filteren wat goede info is en wat niet.
Ik las ook nog dat je bezig bent met paranormale dingen; hier zou ik echt mee stoppen en je heil niet in zoeken. Het kan echt gevaarlijk zijn, zeker als je al psychiatrisch belast bent. Ga je je open stellen voor die zaken, stort je jezelf alleen maar in de ellende.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:30

Valentijn5 schreef:
Goof schreef:

Er is wel wat aan de hand maar weet niet precies wat. Maar ik zal niet meer hier op bokt posten.

Denk jij dat er wat aan de hand is of heeft de huisarts dit bevestigd? Kom op meis blijf niet te veel in je klachten hangen en hier een oorzaak van zoeken. Sommige klachten is geen oorzaak van te vinden.
Wat ik mij afvraag heb je wel een dag besteding? of zit je de hele dag thuis? Als je de hele dag thuis zit komt je aandacht ook steeds meer op je klachten te liggen en dit werkt niet bevorderlijk. Ga vandaag lekker naar buiten van het mooie weer genieten. Overal kun je wandelen hoeft geen geld te kosten neem een boterham mee en wat te drinken en geniet van de dag.
En als je verder doordeweeks geen dagbesteding hebt lijkt mij dit een punt wat je snel met je begeleiding/ouders moet bespreken. Er zijn zoveel mogelijkheden bij iedereen wel iets passends te vinden.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 11:35

Jullie lezen ook niet goed. De klachten van mijn ribben staat los van dat van mijn buik en darmen. Ik heb toch aangegeven dat ik iets moet gebruiken voor mijn darmen en nu dus ook omeprazol voor mijn maag. En voor de rest ben ik gestopt met olanzapine en dan voel je je ook niet meteen beter.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 13:30

Ik ben bij de huisartsenpost geweest en ga weer beginnen met het slikken van olanzapine. En voor de rest moet ik een afspraak maken bij de huisarts voor mijn bloeddruk en hartslag.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:34

Holy crap, de huisarts heeft je gisteren nog gezond verklaard.

Ik ben een beetje klaar met dit topic, het is echt op het hilarische af. No offence, maar het is inmiddels ongeloofwaardig. Het riekt op deze manier meer naar aandachttrekkerij dan naar serieuze klachten.

Succes met alles.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 13:35

Goof schreef:
Holy crap, de huisarts heeft je gisteren nog gezond verklaard.

Ik ben een beetje klaar met dit topic, het is echt op het hilarische af. No offence, maar het is inmiddels ongeloofwaardig. Het riekt op deze manier meer naar aandachttrekkerij dan naar serieuze klachten.

Succes met alles.

Dat is het ook voor mij.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:39

Valentijn5 schreef:
Ik ben bij de huisartsenpost geweest en ga weer beginnen met het slikken van olanzapine. En voor de rest moet ik een afspraak maken bij de huisarts voor mijn bloeddruk en hartslag.

Serieus....

Was je op eigen houtje gestopt met olanzapine dan :?

TS; echt waar, gooi niet hier je hele medische gebeuren neer, maar bespreek je angsten en pijnen met je begeleiders en psychiater. Niet mer bokt, hier weet niemand precies hoe jij in mekaar zit en wat voor psychiatrische problemen jij hebt en hoe daarmee om te gaan...

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 13:40

verootjoo schreef:
Valentijn5 schreef:

Serieus....

Was je op eigen houtje gestopt met olanzapine dan :?

TS; echt waar, gooi niet hier je hele medische gebeuren neer, maar bespreek je angsten en pijnen met je begeleiders en psychiater. Niet mer bokt, hier weet niemand precies hoe jij in mekaar zit en wat voor psychiatrische problemen jij hebt en hoe daarmee om te gaan...

Dat staat toch nergens. Ik ben eerlijk hoor.
Laatst bijgewerkt door Valentijn5 op 12-03-16 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:40

Jij DENKT dat je serieuze klachten hebt. Daar moet je de huisarts niet mee lastigvallen, die vindt jou namelijk GEZOND.
jij moet hiermee naar een psycholoog/ psychiater, die kan jou helpen met jouw gedachten.