Valentijn5 schreef:De huisarts heeft me gecontroleerd en ben tot nu gezond verklaard.
Kijk, goed om te horen. Nu nergens meer druk om maken en lekker gaan genieten van het leven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
callum schreef:Olanzepine is idd pittig en ik snap dat je je nu energiek voelt. Let op dat je wel goed blijft slapen.
Fijn dat de ha je nog een keer heeft nagekeken. Beetje rustig aan doen nu. En wat die medicatie voor je darmen betreft. Is heel vervelend maar zolang het helpt
Goof schreef:Gisterochtend moest je naar de huisarts want de pijn was niet meer uit te houden en gisteravond is de pijn ineens weg en ben je ineens helemaal gelukkig en vol energie.
Ik vind het een bijzonder verhaal.
Goof schreef:Gisterochtend moest je naar de huisarts want de pijn was niet meer uit te houden en gisteravond is de pijn ineens weg en ben je ineens helemaal gelukkig en vol energie.
Valentijn5 schreef:Goof schreef:Gisterochtend moest je naar de huisarts want de pijn was niet meer uit te houden en gisteravond is de pijn ineens weg en ben je ineens helemaal gelukkig en vol energie.
Er is wel wat aan de hand maar weet niet precies wat. Maar ik zal niet meer hier op bokt posten.
Goof schreef:Holy crap, de huisarts heeft je gisteren nog gezond verklaard.
Ik ben een beetje klaar met dit topic, het is echt op het hilarische af. No offence, maar het is inmiddels ongeloofwaardig. Het riekt op deze manier meer naar aandachttrekkerij dan naar serieuze klachten.
Succes met alles.
Valentijn5 schreef:Ik ben bij de huisartsenpost geweest en ga weer beginnen met het slikken van olanzapine. En voor de rest moet ik een afspraak maken bij de huisarts voor mijn bloeddruk en hartslag.
verootjoo schreef:Valentijn5 schreef:Ik ben bij de huisartsenpost geweest en ga weer beginnen met het slikken van olanzapine. En voor de rest moet ik een afspraak maken bij de huisarts voor mijn bloeddruk en hartslag.
Serieus....
Was je op eigen houtje gestopt met olanzapine dan![]()
TS; echt waar, gooi niet hier je hele medische gebeuren neer, maar bespreek je angsten en pijnen met je begeleiders en psychiater. Niet mer bokt, hier weet niemand precies hoe jij in mekaar zit en wat voor psychiatrische problemen jij hebt en hoe daarmee om te gaan...