Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Het merk vitamine D3 dat ik slik: het eigen merk van een goede drogist.
Let op dat het echt olie-achtige capsules zijn: vitamine D is olie-oplosbaar (pillen als pil hebben weinig zin).
Aroha schreef:Hebben jullie met dit mooie weer dan gelijk dat jullie je weer iets beter voelen? Ik namelijk niet. Lijkt alsof ik daar vertraagd op reageer. Zit thuis op de bank met een motivatieloos rot gevoel inclusief schuldgevoel omdat ik dus niet van het mooie weer kan genieten.
Roosje01 schreef:Dat gelukkig maar 1x gehad van de week. Maar scheeld ook heb paar nachten bij ouders geslapen, ivm werkzaamheden aan balkon bij de buren. (Ik werk zelf avond/nachtdiensten, dus dan wil ik niet alweer om 8uur naast me bed staan door de herrie.) Tis daar stuk warmer in huis dan hier. vanwege slechte isolatie daalt de temeratuur hier heel snel zodra het kouder word. Zelfs al 1x de kachel uurtje aan gehad omdat het nog maar 17 was en ik zat te bibberen op de bank.
IsaCalixa schreef:Hoe gaat het nu met jullie?
Ik moet zeggen dat ik wel moeite heb met het het uur dat achteruit is gegaan.. nu al om 6 uur donkerMisschien binnenkort toch ook maar ff supplementen halen..