Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Elke overheid moet verdienen om uitgaves te kunnen doen. Zodra de uitgaves hoger worden dan het inkomen gaat het land nl failliet. Elke overheid wil dus verdienen. Ook die van jullie. Aan zieken heeft geen enkele overheid dus wat.
Citaat:maar voorkomen doe je het niet.. alles je alles goed doet houd je je kansen erop zo klein mogelijk, maar als jouw lichaam geprogrammeerd is om kanker te ontwikkelen, dan krijg je het uiteindelijk toch wel.
Een therapie, die ongeacht wat er in zit, spontaan werkt op alle ziekten, het zou mooi zijn.. maar dat is er toch echt niet?
kaatje888 schreef:Ik vertrouw artsen voor geen meter.
het is allemaal 1 vies spel.
en nee waarschijnlijk niet door de standaard huisarts of arts in het zkh, maar door de bazen van het vieze spel die de artsen in hun macht hebben.
en kanker is allang te genezen en nee niet door chemo of bestraling want dat maakt je alleen maar zwakker.
ik weet dat ik veel mensen hiermee voor hun hoofd schop, maar je moet niet alles geloven wat je ziet.
Brainless schreef:@Janneke
Pap 5 wil ook nog helemaal niet zeggen dat je BHK hebt... alleen een zeer vergrote kans.
Zonder behandeling krijgen 3 van de 4 BHK, dus ja bij 1 van de 4 gebeurd niets.
Dat wil niet zeggen dat je genezen bent van BHK.... maar dat je het niet gekregen hebt.