O: x
L: kippensoep en een paar toastjes (om te soppen

A: gevulde paprika (met groenten, gehakt en een beetje boursin) en rijst
T: stukje appelgebak en 2 rode wijn
Viel nog alles mee en de appeltaart was de zonde meer dan waard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Citaat:
Ik denk dat je beweging op 500kcal zit, want BMR zal gem. Zon 1500 zijn
Ik heb 5 uur lang schoongemaakt en een uur met paard buiten gereden. Zoals ik eerder ook zei heb ik de hele dag met een hartslagmeter gelopen... Het lijkt me sterk met 6 uur bewegen 100 kcal per uur verbrand te hebben.
Volgens caloriecalculator verbrand je gemiddeld bijna 200 kcal per uur. Doe dat keer 5 zit je al op 1000. Vervolgens paardrijden wat 539 verbruikt per uur zit je op 1500 kcal per uur. Met mijn hartslag, mijn gewicht en mijn lengte kwam ik dus iets hoger uit...
[ [url=m/zTiS0j.png]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Geloof me, 2000 is wel heeeeeeel veel. Is trouwens geen aanval hoor! We snappen t alleen niet want het is niet gebruikelijk, snap je?
Wat voor meter heb je? Polar, fitbit?
[naam] schreef:[/quote]O : 500 gram kwark met peer
T : 2 cracottes met kipfilet
L : 2 bh met appelstroop en een gekookt ei
T : 4 bbq rijstwafels
A : 150 gram aardappel partjes uit de oven en stuk extra magere biefstuk (125 gram )
T : 2 kale volkoren wraps , moesten op en ik ben gek op kale wraps![]()
1542 kcal, de rijstwafels tikken aan dus die schaf ik af voor gewone
IMANDRA schreef:Ja maar geen suiker! Daar gaat t om. Kcal is daarbij te verwaarlozen (bij zoetstoffen)
bono_ schreef:Tja ik zou wanneer ik dan toch frisdrank drink toch echt ook voor de normale variant gaan! Iemand wel eens naar aspartaam gegoogled? Geloof niet dat je daar blij van gaat worden.. Wat een troep! Blijkt dat het ook nog eens kankerverwekkend moet zijn. Nou geef mij dan toch echt maar die dosis suiker, dan maar weer wat extra bewegen om dat er af te krijgen...
Emmaa_ schreef:bono_ schreef:Tja ik zou wanneer ik dan toch frisdrank drink toch echt ook voor de normale variant gaan! Iemand wel eens naar aspartaam gegoogled? Geloof niet dat je daar blij van gaat worden.. Wat een troep! Blijkt dat het ook nog eens kankerverwekkend moet zijn. Nou geef mij dan toch echt maar die dosis suiker, dan maar weer wat extra bewegen om dat er af te krijgen...
Ieder z'n ding toch? Ik sport liever zo min mogelijk dus ga geen extra suiker eten