Een litteken van zeker 2 centimeter op mijn rechteronderarm, misgesneden tijdens operatie En 2 littekenes op mijn elleboog van 2 pennen die erin zaten.
Oja! en een litteken op mijn knie van toen ik een achtbaan in wilde stappen en ik voorover op de ijzeren plaat kukelden
Imaginaerum
Geplaatst: 26-12-15 14:43
M'n meest imposante litteken zit in mijn rechterlies door het weghalen van een tumor in een lymfeknoop.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 26-12-15 14:58
4 grote op mijn linker knie van operaties (knie verbrijzeld door klap van een paard).
2 grote littekens op mijn buik van in totaal 8 operaties (aantal keer wel t zelfde litteken gebruikt, maar worden ze niet mooier van)
1 grote op mijn rug van in totaal 7 operaties (elke keer dezelfde open gemaakt)
1 op mijn rechter zij van operatie.
2 op mijn hoofd waarvan 1 grote, ook beide van (hersen) operaties.
1 op mijn rechter pols, 2e/3e graad brandwond (vlees met de hand in de pan leggen )
Verder wat kleintjes, maar gelukkig herstellen wonden bij mij altijd wel litteken loos. Behalve van operaties dan.
JenW
Geplaatst: 27-12-15 03:29
[/quote]
Waarom niet? Gebeurd is gebeurd. Om de waarheid kun je niet heen..[/quote] Er zijn nog best veel mensen die zich ervoor schamen bedoel ik[/quote]
Snap ik inderdaad ook. Ik verschuil mij ook lekker achter een telefoontje In het echt praat ik der denk ik ook niet zo gemakkelijk over
Heb er volgensmij 1, boven mijn linker wenkbrauw, als klein kind door mijn broertje afgevuurd tegen een ijzeren nachtkastje
corientjuhh
Geplaatst: 27-12-15 03:40
Enkel, in mn enkel geknipt met gips verwijderen ik was nog geen jaar oud
En op mijn onderbeen, net naast mijn scheenbeenbot zeg maar Leuk joh paardensport
Een kleine op mn pols, chemische brandblaar
en 1 onverklaarbare op mijn onderarm hahaha Niet echt dramatische dus, behalve die van t paard... Die is niet echt tof
jorika1986
Geplaatst: 27-12-15 05:10
Een op mijn knie, met de vriendelijke groeten van papa's sigaret. Een kuiltje op mijn voorhoofd door een uitstekend iets bij oma. Een op mijn linker onderarm door manege pony Ringo die mij keihard beet. Een op mijn rechter bovenarm door manege paard Glenn die mij met hoofdstel gesp een "aai" gaf. Een op mijn rechter onderarm en tevens de grootste met maar liefst 4 cm lengte.... Dankzij een scherp stuk metaal welke mij penetreerde onder werktijd. Moest even gehecht worden afgelopen mei.
Wat hebben jullie een hoop littekens zo bij elkaar! Ik vind het interessant om de verhalen erachter te lezen. Al zijn sommigen wel heftig zeg!
Mijn littekens: -boven mijn lip. Hier had ik een pukkel/moedervlek. Is verwijderd. -op mijn voorhoofd: bij schoolgym tijdens een slagspel gooide iemand zijn slagplankje weg en die belandde tegen mijn hoofd. Toen kon ik wat hechtingen gaan halen -navel: uitgegroeide navelpiercing.
Ik ben door een hond gebeten in mijn gezicht het begint net boven mijn neus tot nog een deel onder mijn rechteroog destijds zaten er 25 hechtingen in. Ook nog 1 op mijn hak door voet tussen het wiel toen ik klein was.
LiannePuthzy
Geplaatst: 27-12-15 16:12
LiannePuthzy schreef:
Heb er volgensmij 1, boven mijn linker wenkbrauw, als klein kind door mijn broertje afgevuurd tegen een ijzeren nachtkastje
heb er ook nog 1 op mijn voet door een blaar kwam ik achter
Onder mn rechteroog ini mini litteken,val van paard Linkerarm bij elleboog geboortelitteken. Linker knie,litteken van de nagels van onze toenmalige hond. Rechterknie operatie knieband gescheurd door val van fiets
DideH
Geplaatst: 27-12-15 16:24
Schenen en bovenbenen zitten onder met littekens, iets met hooi schouwen en opstapelen tijdens vrijwilligerswerk in spanje in korte broekjes
Knieën verschillende littekens van vallen op kunstgras tijdens wedstrijden Op mn rechterhand aan de buitenkant litteken van hond die me als klein kind aan de riem omvertrok en me zo een stukje over het asfalt sleepte, maar ik vond hem nog wel lief hoor!
Op mn rechterarm 2 grote littekens met wild vleesgroei doordat ik weer eens origineel moest doen en een steenpuistenvirus uit amerika mee moest nemen Was in ieder geval de enige uit dit gedeelte in Europa die het droeg
Mis er vast nog een hele hoop hahaha
Bambi1995
Geplaatst: 27-12-15 16:30
Boven mijn wenkbrauw: ik was toen ik 3 jaar was met mijn hoofd gevallen op een stuk ijzer op mijn knie: Waardoor weet ik niet meer op mijn arm: mijn paard ging er vandoor aan het touw en ik hield het touw stevig vast en werd mee getrokken en mijn arm schaafde tegen een houten hek aan.
Ik heb er ook 1 op mijn linkerpols, ik wilde eens een bierdopje terug plaatsen op het flesje maar dat bleef niet zitten dus toen heb ik de hamer gepakt maarja dat flesje sprong uit elkaar toen had ik een scherf in die ader die je kan voelen kloppen. Veel bloed
En een lelijke op mijn kuitbeen, met een chronische blauwpaarse plek. Verder nog wat kleintjes maarja daar zit geen stoer verhaal aan vast ofzo haha.
Oh, en littekens in m'n hersens, zo noem ik ze maar.
Eentje onder mijn kin, van een vlizotrap afgedonderd toen ik klein was, omdat ik zo nodig mijn zus achterna moest in mijn lange nachtjapon...
Op allebei mijn enkels één van een voetoperatie (doorgezakte enkels, is er niet van overgegaan trouwens).
Op mijn rechterpols een dun lijntje, geen idee hoe ik daar aan kom.
En twee mega littekens op mijn linker bovenarm, vlakbij elkaar. Eentje van een plaatje zetten en een tweede van een paar jaar later dat plaatje er weer uit en een gedeeltelijke schouderprothese erin.
Rechter elleboog: samen met mijn nichtje gevallen ik wilde haar hoofd beschermen. Rechterknie: gevallen met fietsen vroeger jaar of 7 was ik toen denk ik. Linker hand: heeft mijn broertje me eens gekrabt omdat hij dreigde te verliezen met tafelvoetbal
En linkeronderarm sinds kort omdat een patient t er niet mee eens was dat k ging tempratuur meten. Krabde die m'n arm open..
Ik heb 3 kleine "gaatjes" in mijn rechter onderarm door een hondenbeet. En een, voor mij, best groot litteken op mijn neus. Gebeten door een paard en een stuk neus was dus weg. Nu zit er een stukje kraakbeen van mijn oor
DxFellow
Geplaatst: 28-12-15 12:15
Op beide polsen doordat mijn kat me een keer goed vastgehouden heeft. Was mijn eigen schuld, hij heeft een hekel aan honden en als er eentje bij ons in huis is wordt hij 2x zo dik en valt hij hem aan, wat dacht ik: laat ik hem maar pakken om te voorkomen dat hij de hond aanvalt. En tja, toen had ik prijs Voor de rest kleine littekentjes omdat ik altijd alles open krab (oeps). En ook nog eentje op mijn linkerbovenbeen van ongeveer 7-8 cm die ik heb gekregen toen ik uitgleed van het trapje op een waterfiets Op mijn rechterwijsvinger heb ik ook een klein streepje, ik was niet zo heel handig met een stenley mes.. Heb nog steeds niet heel veel gevoel, ook al is het meer dan 2 jaar geleden
Ik heb eigenlijk maar 1 noemenswaardig litteken: Net naast mijn rechteroog. Ben toen ik klein was op die plaats op de punt van een glazen tafel gevallen, waarna het moest genaaid worden. Verder nog enkele kleine littekens op mijn handen.
Eunomia
Geplaatst: 28-12-15 12:35
Het kleintje net onder m'n linker- wenkbrauw is ontstaan toen ik druk aan het spelen was met de hond van mijn tante en hij iets te enthousiast werd.
Dan heb ik ook nog littekens op de vingers van mijn linkerhand. Daar heeft een pony op gestaan toen ik een meisje leerde hoeven uitkrabben.