Sinasappels uit de omgeving en ik haal de zakken van 10 kilo lopend de berg op.
...en dan nu een echte cappuccino uit versgemale bonen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zerena schreef:Hmmm is heerlijk! Vroeger maakte ik die Brinta ook wel eens zo dik mogelijk met yoghurtBrinta en havermout enz krijg ik helaas echt niet weg.
_Nelleke_ schreef:Beter zou nog zijn gewoon een zwarte versgemalen bonenkoffie! Want juist die cappuccinomelk is verraderlijk!
Sammie schreef:zerena schreef:Hmmm is heerlijk! Vroeger maakte ik die Brinta ook wel eens zo dik mogelijk met yoghurtBrinta en havermout enz krijg ik helaas echt niet weg.Je kan evt. wat extra toevoegen om het te leren eten en dat dan afbouwen. Je moet het natuurlijk wel goed mengen met yoghurt (niet met melk
).
Havermoutpap is ook jummie!
zerena schreef:met wat stukjes noot erin
Huertecilla schreef:zerena schreef:met wat stukjes noot erin
HALLOOOO!!!!
en dan is halfvolle melk een probleem![]()
![]()
Ondertussen is de zon over de bergen; ik ga een stuk lopen in stevig tempo.
Vannacht/vanmorgen veel lichaamsbewegng genotenen een paar K Kcal verbrand, dus daarvoor is het niet zo hard nodig; gewoon even de grijze cellen opfrissen
Eulogy schreef:Niet als je calorieën telt Cayenne. Heeft niks met meningen te maken, is gewoon een feitJa, natuurlijk maakt het het veel makkelijk maar het is zeker niet nodig of een excuus waarom je niet kunt afvallen
Gewoon minder eten.
Zeker cardio doet niet zo gek veel voor afvallen.
Sammie schreef:Mis ik hier iets?
Met bewegen verbrand je calorieën. Dus een teveel aan inname verbrandt door extra beweging. Ook wat betreft cardio. Je spieren verbranden en worden getraind.
Zoe_97 schreef:Sammie schreef:Mis ik hier iets?
Met bewegen verbrand je calorieën. Dus een teveel aan inname verbrandt door extra beweging. Ook wat betreft cardio. Je spieren verbranden en worden getraind.
in een topic over mijn kat is ze het niet eens met mijn manier van mijn kat voeren (2 keer per dag en met de hoeveelheid die de DA zegt dat goed is). Toen begon ze ginder over mijn eetprobleem en nu komt ze hier dit posten...
Cayenne schreef:Zoe_97 schreef:[quote="Sammie"Mis ik hier iets?
[/quote
in een topic over mijn kat is ze het niet eens met mijn manier van mijn kat voeren (2 keer per dag en met de hoeveelheid die de DA zegt dat goed is). Toen begon ze ginder over mijn eetprobleem en nu komt ze hier dit posten...
Ik denk dat je spoken ziet, want ik zie echt geen aanval in het bericht van Spicegirl