Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 10:42

@Dide, jammer van het verlies. Maar wel goed gespeeld! Sielugh voor die dame haha, ik doe zo mijn best :(:)

@ayla, gefeliciteerd mooie score!

Wij moesten tegen de koploper, een team met allemaal oud-hoofdklassespelers die op routine korfballen, in vergelijking met hen zijn wij groentjes haha. Ze hebben tot nu toe alles dik gewonnen zonder moeite. Wij hebben ze het toch even moeilijk gemaakt! We kregen de complimenten van ze. Ze zeiden dat ze gedwongen werden om na te denken en weer echt te korfballen. Ze vonden ons een leuke ploeg tegen te spelen. Eindstand 16-15 in hun voordeel.

Hygge

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:07

Jammer van de uitslag, maar wat een leuke pot moet dat geweest zijn.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 20:05

Toch inderdaad een goede wedstrijd neer kunnen zetten Angel! :)

Wij hebben ook een oud-hoofdklasse speler erbij lopen (al is dat geen oude rot, maar issie 28 :=). I.v.m. werk wilde ie een stapje terug doen, vonden wij geen probleem :j :D

Sta altijd naast hem. Werkt ook altijd wel goed als combi, lopen we weer mensen te dollen :')
Dan krijg je die momenten dat de heer van hem boos wordt op mijn dame dat ze me voor moet verdedigen en dan ze dan hopeloos staan te kijken :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 00:03

Wij hebben weer de puntjes gepakt *\o/* oh men wat waren we collectief slecht :') gelukkig ondanks dat toch gewonnen, maar het was niet best... die wedstrijden moeten ook gewonnen worden laten we maar zeggen :')

Jullie? :) of morgen pas weer?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 00:12

Gefeliciteerd met de punten! Jammer dat het niet zo goed ging!

Wij moeten morgen weer.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:10

Ik ben gisteren weze kijken bij een wedstrijd vam de korfbal league. Was wel ff leuk om te zien en het werd nog spannend ook

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:00

Leuk zeg! Welke wedstrijd was je?

Wij hebben weer met een punt verschil verloren 15-16. Ik ga even in een hoekje balen :evaw:

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:39

Ldodk-Dos

Oeh dat is jammer zeg

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 19:23

Altijd gaaf inderdaad die league wedstrijden! Ook altijd veel beleving vanuit de supporters e.d. maakt het sowieso al leuk om te kijken :)
Zijn toen naar maar WK finale in Antwerpen geweest, dat was ook echt een super toffe ervaring :j

Zonde Angel! Hoe kwam het?

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 22:45

Gister hebben we weer 2 puntjes gepakt, nog steeds gedeeld eerste. Zaterdag wedstrijd tegen de mede koploper.

Vandaag nog even bij NIC-SCO gekeken.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 18:22

Nog gespeeld? :)

Wij 25-16 gewonnen, maar er is een uitslag in de poule waar we niet zo blij mee zijn :( ploeg waar we gelijk mee stonden op 2e plaats (gelijk gespeeld tegen hen) heeft van de ongeslagen koploper gewonnen, waar wij al van verloren hebben. Dus nu staan ze beide boven ons >;) Dat was dus niet de planning _-:(
Returnwedstrijden moeten we dus allebei zien te winnen en geen punten morsen 8)7

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:15

Dat is flink balen zeg. Raar hoe het soms kan lopen in een competitie. Wel gefeliciteerd met de overwinning.

Wij waren vrij.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:56

Nou wij houden ons aan de traditie om met 1 punt verschil te verliezen. Vandaag 11-10 vorige twee keer 15-16. Echt zuur.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 17:19

Ah bah! :( Niet leuk! Hoeveelste staan jullie nu dan?

Ik moet eventjes toekijken vanaf de bank :( 2,5 week geleden waarschijnlijk een scheurtje in mn meniscus opgelopen op een training. Afgelopen woensdag nog wel proberen te trainen, maar was geen succes. Fysio en huisarts denken aan scheurtje. Nu maar heel hard hopen dat het met krachttraining e.d. hersteld, anders krijg ik over 2 weken verwijzing voor MRI en wordt het waarschijnlijk opereren :n Ik hoop echt heel hard dat dat niet nodig gaat zijn...

Super slechte wedstrijd gezien gister tegen de hekkensluiter, leek nog even de verkeerde kant op te gaan, maar uiteindelijk hebben ze de punten toch nog opgehaald met 11-15 en was de tocht door het ijzel niet voor niets

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 18:06

Oef heftig zeg! Hopelijk hoef je geen operatie dat zou mooi balen zijn! :(:)

Wij staan helaas op de 6e plek van de 7 ;(

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 19:13

Ja ik denk dat het zaalseizoen dan in ieder geval voorbij zou zijn voor mij :( en misschien ook wel het hele seizoen... En het ging nou juist zo lekker :(
Gewoon op training met partijtje een actie maken en dan je knie voelen kraken :n Zoiets stoms... :(

Ow... das minder :( Speelden jullie nu ook klasse hoger dan op het veld? Daar ging het wel goed toch?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:37

We spelen zelfs twee klasses hoger dan op het veld :)) begonnen erg sterk. Zakken nu steeds meer weg terwijl we de tegenstander echt kunnen hebben.

Oeh bah! Gewoon tijdens training! :\ heb je veel last nu?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 22:11

Hahaha dan verklaard het een hoop ;) zou een beetje gek zijn als jullie zelfde klasse spelen op het veld en nu ineens onderaan staan _O- Hopelijk kunnen jullie je dan tweede helft van de zaalcompetitie hervatten!

Ja, super poedersuiker. Was gewoon een aanvallende actie aan het maken tijdens partijen, niks geen botsing of val oid. Hij zei gewoon ineens ciaaaaao :wave:
Bepaalde houdingen waar meniscus onder druk komt (zitten op werk en auto rijden) is het wel poedersuiker, dan voelt het alsof er druk op mn knie staat en schiet ie continue op slot. Maar lopen gaat nu op zich wel weer prima. Daarom woensdag ook proberen te trainen, maar wanneer ik een actie maakte voelde ik iets over elkaar knarsen in mn knie, lijkt me niet helemaal de bedoeling. Daarom vrijdag ff naar de HA geweest op aanraden van verenigingsfysio. Nu dan maar aan de krachttraining terwijl de rest gewoon normaal traint en dan hopen dat dat voldoende is i.c.m. rust om operatie te vermijden.
Ben alleen niet zo goed in stilzitten, dus zaterdag gewoon mee ingeschoten in de rust van de wedstrijd voor ons. Bij het echte inschieten van de wedstrijd ben ik door de coach aan de bank vastgelijmd :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:42

Haha herkenbaar! Maar toch beter om rust te nemen voor het straks wel geopereerd moet worden!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 19:35

Ja das zeker waar... Maar t is zo moeilijk _-:(

Hoop dat ik over een maandje weer ronddartel, krijgen net van de coach een appje dat Jan de Jager in februari een clinic komt geven, das toch wel gaaf om mee te doen!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:34

Oooh wauw gaaf zeg Jan de Jager :j
Als je nu rustig aan doet kun je dan waarschijnlijk meedoen! Weet je al meer over het studentenkorfbal nk?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 21:44

Ga heel hard mn best doen om dan mee te kunnen doen!

Dat was 2 weken geleden, toen heb ik met een kapotte knie meegedaan :')
Vond de trainer niet zo grappig dat ik dat toch nog had gedaan :+

Was het uiteindelijk niet echt waard eigenlijk. Hadden eigenlijk een best oké team, totdat de helft de dag ervoor af zei we ineens een team hadden staan dat bestond uit o.a. reserve 6e klassers :') tempo lag zo laag dat ik gelukkig mee kon wandelen en zo mn knie toch niet verder sloopte _O-

Heb nog wel een vrije bal zo hard geblokt dat ie over dr hoofd terug ging := en dan ben ik 1.69 _O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 00:06

Haha de wandelvierdaagse :))

Lekker van zo'n blok. Ik heb zondag ook iemand geblokt, ik kwam niet eens van de grond :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 20:33

Hehe blokjes zijn altijd fijn :D

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 17:39

Heb t spelen stiekem weer iets eerder dan toegestaan hervat B-)

Met 22-15 gewonnen :)F jullie?