Mijn ene broer is bezet, sorry meiden.
Maar ik heb nog wel een andere broer in de aanbieding

Ik gok m op zo'n 1,86 ofzo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yunaa schreef:amkeVH schreef:Ik heb ook alleen maar only broeken. ookal zijn die zelfs nog te kort..
Maar ik ga geen fortuinen uitgeven aan langere broeken
Primark heeft ontzettend goede broeken! Ik neem ze altijd in 'lang' en zelfs dan heb ik nog stof over, wat nooit voorkomt. Waren volgens mij rond de € 11,-
Amberr09 schreef:amkeVH schreef:Ik vind nu wel de grens steeds lager worden.
Ik vind dus alles onder de 175 helemaal niet lang. Sorry![]()
Maar wat ben ik dan?
Ik vind 1.80+ eigenlijk pas echt lang haha.
Komen echt zoveel herkenbare dingen voor mij. Kunnen we niet een keer met z'n allen op mannenjacht? :p
Hier zijn lange mannen zo goed als onvindbaar haha.
Ik heb met mn 1.88 ook nog een pony van +/- 1.45 gereden, maar die was zo dik dat mn benen er niet onderuit kwamen Knap dat velen dan ook nog op een pony rijden!
little_birdy schreef:Gewoon doen. Iedereen hier zegt ook dat ik langer ben dan 1,88, maaaar ik heb mij nu meerdere keren laten opmeten o.a. bij de dokter en ik ben toch echt 1,88. Dus al die mannen die denken dat ze 1,93+ zijn mogen nu mooi hun mond houden.Ik ben even lang als jou. ik durf me niet meer te laten meten alleen . Iedereen denkt dat ik langer ben namelijk
Yunaa schreef:amkeVH schreef:Ik heb ook alleen maar only broeken. ookal zijn die zelfs nog te kort..
Maar ik ga geen fortuinen uitgeven aan langere broeken
Primark heeft ontzettend goede broeken! Ik neem ze altijd in 'lang' en zelfs dan heb ik nog stof over, wat nooit voorkomt. Waren volgens mij rond de € 11,-
amkeVH schreef:Echt waar?! ikk heb eigenlijk nog nooit primark broeken gepast, gewoon omdat ik ervan uit ging dat ze toch veelste kort zouden zijn..
Amberr09 schreef:Is die kwaliteit ook enigszins goed? Niet dat je ze na een paar keer dragen al weg kan gooien? Heb er 1 gehad en daar kwamen van die 'korreltjes' op na een aantal keer..
Hoe jammer dat ik geen broers heb, anders deed ik graag mee aan de uitwisseling
amkeVH schreef:Nou dan zal ik toch eens een keer gaan kijken. bedankt voor de tip!
Maar vergis je niet in hoe lang mijn benen zijn hoor!