Puck94 schreef:gohya schreef:Ik kreeg een rode plek die groter werd en later ook jeukte.Het was een kleine teek en die zat op me onderrug.Geen idee hoe lang die er al zat,ik ontdekte hem bij toeval,toen ik de jeuk kreeg.
Na ongeveer een jaar begon de jeuk weer op die plek en daaarna kreeg ik de ene na de andere klacht/ziekte.
Precies zo ging het bij mij ook! Ik was gebeten op mijn been, de teek heeft er minstens een hele middag gezeten. Dat is nu ongeveer 8 weken geleden, allemaal vage klachten inderdaad...
Heb vandaag bloed laten prikken en als daar niks uit komt laat ik me voor de zekerheid nog testen in Duitsland.
Edit: HA zei trouwens dat ze nu de procedure hebben om na een tekenbeet waar een plek of kring van komt, antibiotica te geven voor 1 dag. Hier wisten haar assistentes blijkbaar niks vanaf want ik heb er 2 gesproken, en die zeiden allebei dat als je geen kring hebt er sowieso niks aan de hand is. Terwijl een rode plek dus ook Lyme kan zijn. HA was not amused en ging de assistentes erop aanspreken
Ik zou ILADS gaan bespreken met je huisarts.
Op z'n minst een maand een combi behandeling.