Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnebloem schreef:Bobje VU is erg lastig met auto. AMC hebben ze zo'n grote fout gemaakt dat mijn vader door hun schuld is overleden. Dus uit principe kom ik daar niet meer. Misschien slaat dat wel nergens op maar ik word al kwaad als ik alleen aan het AMC denk
Zonnebloem schreef:Bobje VU is erg lastig met auto. AMC hebben ze zo'n grote fout gemaakt dat mijn vader door hun schuld is overleden. Dus uit principe kom ik daar niet meer. Misschien slaat dat wel nergens op maar ik word al kwaad als ik alleen aan het AMC denk
_Yasmine_ schreef:Ik zou ook de foto's meenemen. Dat je kan laten zien wat het verschil is.
De chirurg ziet veel mensen en zal de details echt niet onthouden
Nu kan je laten zien wat er is veranderd!
Zonnebloem schreef:Was een gewone hechtwond (had me gesneden aan een stuk glas) en dat ging ontsteken. En binnen een week ziet dat er dus zo uit.
Het groeit ook nog steeds. Op de foto niet duidelijk te zien maar eerst komer naast de wond een soort gaatjes, dan word het wit en dan word het zo donker.
Heb er evt foto"s van. Het voelt ook echt alsof het van binnenuit opgevreten word ofzo