Welke high end lipstick raden jullie aan? Liefst eentje dat ik online kan bestellen.ik zoek eentje in het Rood(blauw) rood
ja inderdaad, daar was ik ook over aan het denkenhttp://www.temptalia.com/guerlain-rouge ... s-swatchesof deze
Is kijken! russian red zit al in de winkelwagen, maar moet er nog één voor gratis verzendkosten blijft chanel evengoed zitten als mac?
Je kan ook de code livechat gebruiken voor geatis verzenden of via douglas bestellen Ruby woo is ook mooi
Furrow schreef:Is kijken! russian red zit al in de winkelwagen, maar moet er nog één voor gratis verzendkosten blijft chanel evengoed zitten als mac?Als je bij mac via de mobiele website besteld word het volgens mij altijd gratis bezorgd..Chanel blijft echt top zitten, blijft zelfs zitten na paardrijden en daarna eten
Suus___ schreef:Je kan ook de code livechat gebruiken voor geatis verzenden of via douglas bestellen Ruby woo is ook mooiHeld
Suus___ schreef:Anti held? hahah! nee je kortingscode werkt echt! Maar het is pirate geworden dat was makkelijker en dan komt het morgen binnen
Drunksheep schreef:Gratis shipping op alle orders bij Lime Crime, dus ik heb een Velvetine besteld, Shroom Ahhh bedankt voor de tip! Gelijk mn salaris van deze week opgemaakt nu
Haha, ik zou er niet eens durven te bestellen na het credit card fraud schandaal Knap dat ze nog bestaan
DnT schreef:Lime Crime krijgt geen stuiver meer van mij...Wat was daar toch ookalweer mee Kon het niet helemaal ontcijferen destijds, ze hebben flink genept toch?
Ik heb altijd zoiets van, die bullsh*t komt niet geheel uit de lucht vallen. Ergens zal wel een kern van waarheid inzitten. Daarom vraag ik het maar even
Zou best kunnen natuurlijk, ik ben gewoon benieuwd wat er aan de hand was. Waar of niet waar Ik geef toe, ik ben vrij nieuwsgierig.