Je hebt niet echt iets gemist. Vond er zelf vrij weinig aan, al vond ik het wel leuk dat je bij running the target een oefen rondje kon doen tegen betaling. Was op zoek naar ubac shirt woodland, normaal kom je die altijd tegen nu had niemand woodland kleding alles was multicam.
Eindhoven was erg rustig qua aantallen standhouders. Wij hadden nog wel redelijk wat aanloop ivm dat ook de inschrijvingen voor het schieten via ons liep.
Valerie93
Geplaatst: 25-11-15 22:00
Ook ik ben nog niet naar de veluwe geweest. Zondag word beetje goed weer dan gaan we naar rsl. Alleen jammer dat hele week regen is. Word het lekker glijden en glibberen daar.
Valerie93
Geplaatst: 29-11-15 13:17
Spoiler:
Net even gemaakt. Is wel ijskoud en blubber bij rsl.
Halve dag gespeeld en in middag ff replica uittesten en mijn vriend heeft zijn tippmann van dmr naar automatisch weer gezet. Mijn witte zonder upgraden schiet verder en hogere ROF dan mijn geüpgraded zwarte m4 haha.
wij zijn er in ieder geval de komende 2 maanden uit, vanwege werk en weersomstandigheden. Wil wel nog een keer in de sneeuw gaan liggen met mijn snow m4 haha
Wij gaan de.. ehm.. 13 dec. We hopen cqb, maar anders open skirm bij rsl. Voor de rest, beetje spelen, beetje koud hebben en onderuit gaan. En daarna koppie koffie drinken
Nee geen idee. Geloof ook niet dat ik begrijp wat je met naamlijst bedoeld. Gister dus nog bij RSL geweest? Of waren ze dicht vanwege de marshall?
Gister ben ik bij Bulletfactory geweest om te cqben. Super tof! Mijn gun is echt super geschikt voor cqb ^__^ En de marshalls daar zijn super vrouwvriendelijk. De eerste skirm waar ik niet werd behandeld als noob. Yaay!
Is zeg maar een patch waar je naam op staat of je nick name. Vaak zijn ze maar 14 tekens lang. Maar ik wil voor josja dus een Naamlint makwn met kapitein plakplaatje. Op moet er capt. plakplaatje van maken.