Inderdaad, Chasey, ik ben daar allerminst zeker van

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Chasey schreef:geerke schreef:maar ieder weldenkend mens weet toch wat goed voor je is en wat vooral niet?
Nou, daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn.
Chasey schreef:Ik kijk soms wel eens van die programma's over mensen met overgewicht. En dan bedoel ik dus niet standaard mensen met overgewicht, absoluut niet. Laat dat even duidelijk zijn.
Maar soms komen er mensen op tv dat ik niet zeker weet of ik het wel moet geloven. Ze eten geen groente en denken 'gezond' te eten met een hamburger bijvoorbeeld. Want.. tja daar zit toch wel 1 blaadje sla op! En uitjes... Dus dat is gezond.
Dus nee, niet iedereen is er van op de hoogte.
geerke schreef:maar ieder weldenkend mens weet toch wat goed voor je is en wat vooral niet?
Kuggur schreef:Ik denk dat mensen zich meteen een stuk beter zouden voelen als ze niet zo obsessief om zouden gaan met hun eetgewoonten....
Emma_s_girl schreef:@Tillie20: welke site zou ik kunnen raadplegen i.p.v. het voedingscentrum, als dat niet betrouwbaar is bedoel ik. Over algemene dingen, niet over detoxen.
Heeft dus even niets met het bovenstaande verhaal te maken, maar met oprechte interesse.
Emma_s_girl schreef:@Tillie20: welke site zou ik kunnen raadplegen i.p.v. het voedingscentrum, als dat niet betrouwbaar is bedoel ik. Over algemene dingen, niet over detoxen.
Heeft dus even niets met het bovenstaande verhaal te maken, maar met oprechte interesse.