RaafSmits schreef:Ooit ik heb eens een edelsteen uitgezocht die aantrekkingskracht op mij had.
En deze steen zijn werking had ook weer connecties met waar ik als persoon mee bezig was.
De steen vind zijn mens.......is dan zo een geijkte kreet.
Was begonnen met het lezen van dit topic en toen kwam ik dit tegen. Moet nu ook even mijn verhaal delen!
Ik stond een aantal jaar terug op een fair in de rij om een boek te laten signeren toen er iets oplichtte in m'n ooghoek. Een aantal kraampjes verder had een steen het zonlicht te pakken en scheen vol mijn oog in. Ik keek weer weg (want auw, licht in je oog

Hij was groot en zwaar, beetje groen-grijzig van kleur maar toen ik hem oppakte en bewoog in mijn hand leek het alsof er een lichtje in zat. Labradoriet, wist de dame me te vertellen. Het was een mooie steen, maar ik vond hem te groot en onhandig en ben weggelopen.
Toch bleef het knagen en ben ik later op de dag terug gegaan. De steen was er nog! Toch maar gekocht. Ik had verder geen idee van de werkingen van labradoriet dus eenmaal thuis dit maar eens even opgezocht..de dingen waar deze steen bij zou helpen waren precies de dingen waar ik op dit moment moeite mee had!
Toch wel bijzonder en ik draag dat veel te grote ding toch heel veel bij me. Ik ben hem zelfs een tijdje kwijt geweest en achtte hem verloren. Maar toen ik een tijdje terug er weer eens aan dacht dat ik hem nu wel kon gebruiken vond ik hem terug op een hele normale plek.

Het is mijn go-to steen. Als ik iets moeilijks ga doen heb ik hem altijd bij me.