Majabeestje schreef:Splash_ schreef:Stoppen met de pil en magnesium slikken heeft mij eraf geholpen. Had het zo ontzettend vaak en nu eigenlijk nooit meer!
Ben je juist gestopt met magnesium slikken of begonnen?
Oh, sorry, begonnen met magnesium!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Robijn__ schreef:Ik had wekelijks een aanval welke 2 a 3 dagen duurde, je kunt je voorstellen dat je hier niet op zit te wachten als je fulltime werkt....![]()
Ik ben toen veel gaan lezen op internet. Ik heb altijd in mijn stopweek een zwaardere aanval als in de andere werken. Ik heb een document gelezen over hormonale migraine en hormonale hoofdpijn, mijn conclusie was dat ik hormonale migraine had...
Ik ben toen een tijdlijn gaan maken voor mezelf. Wanneer heb ik eigenlijk migraine gekregen?
Ik kwam tot de conclusie dat ik migraine aanvallen kreeg sinds ik was begonnen aan de anticonceptie pil.
Ook dit heb ik gegoogeld en het bleek dat er enorm veel vrouwen migraine aanvallen krijgen van de pil.
Ik las ook veel positieve ervaringen van vrouwen welke gestopt zijn met de pil en nu zo heel af en toen nog is een aanval hebben, maar niet wekelijks meer plat liggen..
Ik ben nu ook een maand gestopt met de pil, en jeetje had ik dit maar eerder gedaan!!
Ik voel me als herboren ]![]()
![]()
![]()
Ik ben al 3 WEKEN![]()
pijn vrij..... ik kan mij niet heugen dat ik dat ooit ben geweest in de afgelopen 10 jaar!!!!
Dus dames die vooral in hun stopweek ook helemaal plat liggen... probeer is te stoppen met de pil!