Wel enorme onderdruk nu in mijn hoofd, dus als ik overeind kom "vallen" mijn hersenen naar beneden (niet dat er nu zoveel ruimte is
) alleen hangen de hersenen dan aan de bloedvaten en zo en dat geeft hele heftige pijn. Dus nu maar plat blijven liggen, dan gaat t wel goed.
Ja als t weer zo gaat lekken, ga ik zeker naar t ziekenhuis. Risico's zijn niet heel klein door infectie gevaar... niet ook dat er nog bij!
In de auto was t ook echt van t ene op andere moment zo'n heftige hoofdpijn, heel raar. Ook omdat ik de laatste dagen juist hoge druk pijn had... Nouja, de lumbaalpunctie is nu wel weer even uitgesteld. Haha
) niet zo leuk is? 
Heel veel sterkte meid en succes in het ZH

) en een spoed MRI laten doen. Daaruit bleek idd een flinke hernia (is uitstulping tussenwervelschijf waardoor de zenuw klem zit). Dat kan geopereerd maar dat doen ze liever niet (en wil ik ook liever niet). Ze hebben nu een soort ruggeprik gezet (alweer een maand geleden) waardoor de zwelling moet afnemen en de zenuw rust krijgt. Dat lijkt goed aan te slaan waardoor ik nu de pijnstilling aan het afbouwen ben en dat gaat gelukkig goed, hopelijk ben ik op korte termijn terug naar alleen nog maar paracetamol (ik kwam van een dikke dosis morfine). En verder heeeeel veeeeel geduld.