Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zerline schreef:Bestaat er ook een fobie voor te laat komen? Ik schrik vaak zelfs wakker met het idee dat min wekker niet goed staatGa altijd een half uur eerder weg, want stel nou dat er wat gebeurd onderweg.
Dit is waarschijnlijk geen fobie hoor, maar het is eerder een controle dwang denk ik
xxxlottie schreef:Ik durf ook niet in een meertje o.i.d. te zwemmen, ben bang voor vissen (als ik ze niet kan zien), heb een keer gehad dat ik in een meertje in mijn zwemband lag en er sprong een kikker op me, nog nooit zo hard gegild.
Loraine1985 schreef:Als stalgenootjes dit lezen..... maar vooruit... Ik heb een angst voor Robots... Ja echt, van die dingen die uit zichzelf bewegen... brrrrr.... en oorwurmen... iemand heeft me ooit verteld dat die echt in je oor kruipen en laat dat nou ook een flinke angst zijn...
Snoraly schreef:Loraine1985 schreef:Als stalgenootjes dit lezen..... maar vooruit... Ik heb een angst voor Robots... Ja echt, van die dingen die uit zichzelf bewegen... brrrrr.... en oorwurmen... iemand heeft me ooit verteld dat die echt in je oor kruipen en laat dat nou ook een flinke angst zijn...
Busted
Ik ben serieus altijd bang dat er een slang uit de wc gekropen komt.
En ik ben bang voor slakken, vind die dingen doodeng
Van die ouderwetse poppen vind ik eng, en clowns op schommels om de een of andere reden ook
Oja, en heb hoogtevrees..
BalouArera schreef:Wow, nu ik trypofobie heb gegoogled snap ik eindelijk waarom ik altijd zo walg van dingen als kleine gaatjes enzo, bah! Het is niet echt dat ik er bang voor ben maar ik krijg er wel echt rillingen van!
Aranel schreef:Nou dit heb ik dus ook!! Kwam per toeval op dit topic en ik zag deze fobie voorbij komen.. Ik heb hier ook zeker een lichte vorm van. Gadver die plaatjes van die test![]()
Ik heb een keer heeeel vroeger gedroomd dat iemand letterlijk het geld op zijn rug had groeien, allemaal muntgeld op zijn rug. Sindsdien heb ik die walging van gaatjes bij elkaar