Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:18

ryukapple schreef:
(En grote borsten brengen ook weer gedoe met zich mee:p)

:j Hier iemand met een ruime voorgevel. Ik kan niet naar de Hunkemoller voor een leuk setje, mijn maat hebben ze simpelweg niet of het is echt spuug lelijk!!!
De designers denken nog altijd dat je met 100E push-up constructies nodig hebt waardoor je kinballen krijgt :D
Een leuk strak shirtje of topje? Vergeet het maar door de voorgevel loop je altijd met een blote pens!
Leuk jurkje gezien? forget it... Je kunt aan de zijkant zo naar binnen koekeloeren, of ze floepen naar buiten.
Bikini? Bijna niet te doen. De bandjes zijn vaak veel te slap en lijkt het wel of je aan het jojo-en bent als je loopt. En allemaal ouwe wijven modellen! Want de leuke modeletjes gaan maar tot 85 D met een beetje mazzel.
Vind je een leuk modelletje in de juiste maat, zit er weer zo'n uber fantastische beugel in die niet de lijn van je tiet volgt en dus ongeloofelijk zeer doet :D

Rennen naar de bus levert mij gegarandeerd blauwe ogen op, die dingen zwaaien alle kanten op...

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:21

Lieve TS, zolang jij het bandje in je hoofd blijft afdraaien met: "ik wil dikker zijn en meer tieten hebben en een vollere kont want nu is het niet goed genoeg en jongens willen iets anders zien", dan ga je je ook zo voelen!!! Terwijl als jij zelf andere tekst op dat bandje zet ("ik ben mooi, ik hou van mezelf, laat anderen maar praten), en dat maar net zo vaak herhaalt als dat foute bandje, dan ga je je ook beter voelen. Lees je eens in in de cognitieve gedragstherapie. Heel vaak laten mensen hun eigen gedachten bepalen hoe ze zich voelen, maar je kunt ervoor kiezen hoe je je voelt. Je kunt een ander bandje in je hoofd opzetten, als je het maar vaak genoeg herhaalt. en je weet dat dat werkt, want nu heb je zo vaak dat foute bandje afgedraaid dat je het gaat geloven ook (ook al zegt hier heel Bokt dat je er fantastisch uitziet).

Werken aan je lichaam met sporten e.d. verandert niks aan dat bandje in je hoofd en dus ook niet over hoe je je voelt. Want zo perfectionistisch als jij klinkt, zal het nooit mooi genoeg eruitzien. Dus staar je niet blind op kunnen veranderen qua uiterlijk, ga aan je hoofd werken!!!!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:22

Daar gaat het helemaal niet om dat dat niet fijn is grote botsten hebben ;)

Ik ken je gevoel onwijs ts, je mag me altijd pb sturen.. gaat gelukkig hier veel beter! Mijn borsten blijft een gevoelig punt

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:26

Jasmijn159 schreef:
Fira schreef:
borsten zijn wel 'oke' (65C, maar voor mijn gevoel mogen ze nog wel wat groter).

Jeetje, een 14 jarige heeft toch echt geen cup 65C volgens mij! Wees blij met wat je hebt en geniet er van: DAT vinden jongens pas aantrekkelijk! En dan maakt het niets uit wat voor maat/lengte/breedte whatever je hebt.

Haha pardon? Hier iemand van 14 jaar en ik heb 70E. Ben er niet blij mee....

Ts je bent mooi zoals je bent! Onthoud dat. :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:42

Fira schreef:
Intussen alweer drie maandjes verder, en nog niet iets verder gekomen met mezelf :')
Ik mis structuur en regelmaat en daar gaat het fout.
Mijn gewicht blijft hangen rond de 50 kilo (al krijg ik volgens mijn vriend dikkere billen <<) ) en de motivatie is er gewoonweg niet om extra te gaan sporten.

De dip die ik heb duurt nu al een paar maanden lang, en ik kom er niet echt uit.
Mijn opleiding gaat slecht, mede ook door motivatie en omdat ik niet echt op m'n plek zit daar.
Ik maak er dit jaar gewoon echt een zooitje van en stel mezelf verschrikkelijk teleur.

Kun je op school met iemand praten? Een dip is vervelend en ontzettend naar maar erkennen dat het nu even niet goed gaat is stap 1. Stap 2 is met iemand praten die je kan helpen.

Bij mij op school zitten schoolpsychologen, heb jij ook zoiets?

truus1970

Re: Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:32

zorg dat je happy met je zelf bent. Je lijf is slechts het omhulsel waarmee je het moet doen. Kijk naar wat je wel hebt en niet wat een ander heeft. Schrijf het op en lees het keer op keer, vooral als je depri bent. Je bent slank, erg slank ok, maar slank, dat betekent dat je makkelijker beweegt dan iemand die dik is. Het verhaal paar reacties boven mij over veel te zware borsten, nou haar benijd ik in t geheel niet. Integendeel.
Jou vrouwelijke vormen komen nog wel, en anders.....anders maar niet. wees blij met wie je bent, als je daar soms moeite mee hebt, is het idd een idee m eens met eens psycholoog te praten, echt dat helpt. dat kan ik je uit ervaring vertellen.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:41

Fira schreef:
@Arc_En_Ciel ik ben begonnen met squaten! Alleen doe ik het volgens mij helemaal verkeerd want mijn knieën en onderrug doen ontzettend pijn.
Had het veel effect bij jou?

Wees voorzichtig met je knieën, die horen daarvan niet pijn te gaan doen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 02:30

hier ook precies hetzelfde. .en hoe vaak mensen het ook zeggen dat slank mooi is etc het helpt niet
ik voel me gewoon niet zo vrouwelijk als ik me had willen voelen.
53 kilo en ongeveer 1.75 lang
wel vaker zelfs vragen gehad of ik een eetprobleem had, erg kwetsend :n
ik kan alles eten, me helemaal volproppen (zoetigheid,gezond of fast food) maar ik kom gewoon niks aan.
1 weekje wat stress en ik ben zo 3.5 kilo kwijt

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 06:25

Je zou kunnen sparen voor chirurgie....

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 09:41

shilady schreef:
Je zou kunnen sparen voor chirurgie....

Stop dat geld dan eerst in hulp voor je geest. ;)