Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Leuke actie!
Mag ik wat reclame maken voor iemand? Hij is namelijk de software-ontwikkelaar en beheerder van een nieuwe app van de Etos. Die app kan o.a. je stappen bijhouden en bij 10.000 stappen krijg je leuke kortingen. Denk hierbij aan €2,50 shop tegoed, of bijv. gratis prodent tandpasta/rexona deodorant/dove douchegel.
Altijd leuk toch?
Mizora schreef:Hoe heet die app en is hij voor apple of android?
lovelys schreef:Ga ik voor je na vragen, volgens mij kun je beide apps sowieso tegelijk gebruiken.Ailil is het ook aan een andere app te koppelen? Zoals fitbit?
Veulen84 schreef:Ik heb hem gedownload. Altijd leuk zulke dingen
Hij is wel supergevoelig. Heb al 13 stappen gezet zonder bewogen te worden. Maar de doelen zijn niet laag. 80.000 voor de eerste beloning. Dat is tof, dan is het niet te easy.
Ailill schreef:Leuke actie!
Mag ik wat reclame maken voor iemand? Hij is namelijk de software-ontwikkelaar en beheerder van een nieuwe app van de Etos. Die app kan o.a. je stappen bijhouden en bij 10.000 stappen krijg je leuke kortingen. Denk hierbij aan €2,50 shop tegoed, of bijv. gratis prodent tandpasta/rexona deodorant/dove douchegel.
Altijd leuk toch?
Ailill schreef:Veulen84 schreef:Ik heb hem gedownload. Altijd leuk zulke dingen
Hij is wel supergevoelig. Heb al 13 stappen gezet zonder bewogen te worden. Maar de doelen zijn niet laag. 80.000 voor de eerste beloning. Dat is tof, dan is het niet te easy.
Top!
De app is dan ook ontworpen door een erg sportieve tweeling, ze maken het je zeker niet makkelijk. Al ben ik erg blij met mijn gratis tandpasta, deo en douchegel binnen 3 weken
EstherCosta schreef:Jeetje.. Wat voor werk doen jullie dat je zo veel stappen zet? Ik werk in de horeca maar red dat bij lange na niet.