Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:En als je fruit combineert met eiwitten? Ik herken dat wel namelijk. Van een appel wordt ik vaak wat misselijk/weeïg ofzo. Maar als ik er wat nootjes/kaas bij eet, gaat 't goed.
Joolien schreef:_Tara_ schreef:En als je fruit combineert met eiwitten? Ik herken dat wel namelijk. Van een appel wordt ik vaak wat misselijk/weeïg ofzo. Maar als ik er wat nootjes/kaas bij eet, gaat 't goed.
Mmm kan ik wel eens proberen ja. Gisteravond ipv chips een appel gegeten mar dan ga ik met meer honger naar bed dan daarvoor
_Tara_ schreef:Cabelona schreef:Vanochtend ontbeten met een mango. Smoothies zitten er komende tijd niet in, blender is al ingepakt voor de verhuis.
Ga je ver weg verhuizen?
Yasmine, Jillian Michaels workouts zijn echt leuk om te doen!
DeniseES schreef:Hahahaha roosyes, inderdaad erg herkenbaarals ik honger heb moet ik ook echt iets eten anders lig ik ook gestrekt, dus dat is nog wel moeilijk...
Citaat:DeniseES schreef:Hahahaha roosyes, inderdaad erg herkenbaarals ik honger heb moet ik ook echt iets eten anders lig ik ook gestrekt, dus dat is nog wel moeilijk...
Hier heb ik ook last van. Heb dan ook altijd iets mee, mocht ik het niet trekken. Als ik honger krijg word ik een slappe vaatdoek. Wat voor mij het beste werkt op gezette tijden eten en tussen de maaltijden opvangen door (gezonde) tussendoortjes.
Mijn tussendoortjes overdag heb ik vervangen door fruit of groente. s' Avonds vind ik het lastiger en dan weeg ik voor mezelf een bakje met "lekkers" af, want als ik uit de zak eet pak ik onbewust toch te veel. Op deze manier krijg ik ook minder last van snaaibuien.