Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:47

Jolien, als je 't heel lekker vindt en met mate eet, moet kunnen toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:48

_Tara_ schreef:
Jolien, als je 't heel lekker vindt en met mate eet, moet kunnen toch?

Ja dat is zo, ik eet t ook niet zo vaak.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:49

Leuk dat er zoveel mensen volgen! :D

Ik ontbijt vandaag ook met een smoothie.

Goed bezig Nessa, dat geeft weer extra motivatie denk ik :)

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:50

Ontbijten met een ei is altijd goed! Als gezondere optie zou je dan inderdaad een volkorenbroodje kunnen nemen. Vers fruit erbij en je hebt een prima gezond en goed gevuld ontbijt :).

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:52

Ik krijg altijd meer honger van fruit. Vult bij mij voor geen meter, lijkt enkel alleen maar mijn spijsvertering te versnellen.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:53

En als je fruit combineert met eiwitten? Ik herken dat wel namelijk. Van een appel wordt ik vaak wat misselijk/weeïg ofzo. Maar als ik er wat nootjes/kaas bij eet, gaat 't goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:55

_Tara_ schreef:
En als je fruit combineert met eiwitten? Ik herken dat wel namelijk. Van een appel wordt ik vaak wat misselijk/weeïg ofzo. Maar als ik er wat nootjes/kaas bij eet, gaat 't goed.

Mmm kan ik wel eens proberen ja. Gisteravond ipv chips een appel gegeten mar dan ga ik met meer honger naar bed dan daarvoor :')

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:56

Joolien schreef:
_Tara_ schreef:

Mmm kan ik wel eens proberen ja. Gisteravond ipv chips een appel gegeten mar dan ga ik met meer honger naar bed dan daarvoor :')

Ik drink altijd heel veel thee, dan heb je ook wel een vol gevoel hoor.
En als je groene thee drinkt is het nog gezond ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:57

Ik drink ook veel thee, koffie drink ik sowieso niet. Maar ik heb nu groene Biothee maar dat ruikt naar vis _O-

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:57

Getver :')

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:58

Ik vind het nadeel van thee drinken dat je zo ontzettend vaak naar de wc moet :')

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:01

_Tara_ schreef:
Cabelona schreef:
Vanochtend ontbeten met een mango. Smoothies zitten er komende tijd niet in, blender is al ingepakt voor de verhuis.

Ga je ver weg verhuizen?

Yasmine, Jillian Michaels workouts zijn echt leuk om te doen!

Nee op zich niet, een dorp verderop. Maar spullen die we niet veel gebruiken zijn al over, waaronder mijn luxe mixer en blender. Ik verwacht dat we met twee/drie weken helemaal over zijn. Tot die tijd is het een beetje aanpassen, maar dat is niet erg. Ik krijg er ook een hoop extra beweging (en een mooi groot huis) voor terug.

DeniseES schreef:
Hahahaha roosyes, inderdaad erg herkenbaar _O- als ik honger heb moet ik ook echt iets eten anders lig ik ook gestrekt, dus dat is nog wel moeilijk...

Hier heb ik ook last van. Heb dan ook altijd iets mee, mocht ik het niet trekken. Als ik honger krijg word ik een slappe vaatdoek. Wat voor mij het beste werkt op gezette tijden eten en tussen de maaltijden opvangen door (gezonde) tussendoortjes.

Mijn tussendoortjes overdag heb ik vervangen door fruit of groente. s' Avonds vind ik het lastiger en dan weeg ik voor mezelf een bakje met "lekkers" af, want als ik uit de zak eet pak ik onbewust toch te veel. Op deze manier krijg ik ook minder last van snaaibuien.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:04

Citaat:
DeniseES schreef:
Hahahaha roosyes, inderdaad erg herkenbaar _O- als ik honger heb moet ik ook echt iets eten anders lig ik ook gestrekt, dus dat is nog wel moeilijk...

Hier heb ik ook last van. Heb dan ook altijd iets mee, mocht ik het niet trekken. Als ik honger krijg word ik een slappe vaatdoek. Wat voor mij het beste werkt op gezette tijden eten en tussen de maaltijden opvangen door (gezonde) tussendoortjes.

Mijn tussendoortjes overdag heb ik vervangen door fruit of groente. s' Avonds vind ik het lastiger en dan weeg ik voor mezelf een bakje met "lekkers" af, want als ik uit de zak eet pak ik onbewust toch te veel. Op deze manier krijg ik ook minder last van snaaibuien.

Gewoon blijven eten tussendoor, misselijk worden daar heb je niets aan. Zijn je hoofdmaaltijden vullend genoeg? Als je tussendoor voelt dat je slap wordt, zou er misschien wel wat bij je maaltijd bij kunnen :).

Ach, ongezond lekkers mag ook wel een keer toch :).

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:08

Kan ik me nog melden?

_Yasmine_

Ga die workout dan maar testen na dit weekend! eerst een weekend centerparcs, daar bestaat mijn sport uit traplopen om met de glijbaan te gaan ^^

_Yasmine_

Ymke_Z schreef:
Kan ik me nog melden?

Tuurlijk!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:10

Net hard gelopen. Ruim 6km. Nu ontbeten met een beetje kwark, noten zaden muesli, fruit papje en een grote mok thee.

Was gister in de sportschool (om onder de zonnebank te gaan :D). Vraag me af of ik die groepslessen leuk zou vinden. Dat hardlopen is leuk en goed voor m'n conditie, maar val er geen milligram van af... Vind het alleen zo'n les instappen dan weer zo spannend....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:11

Zal ik ook maar echt wat aan de conditie gaan doen? Zoals die 30 days schred dinges... Waarom niet he :P

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:12

Klopt ja jillian michals body revolution is 6x in de week a 30 minuten. Ik vind het hele leuke workouts. Maar de cardios doe ik meestal niet. Ik merk aan me lichaam dat dat te veel is. Ik ga straks thuis uitgebreid reageren dus niet te veel posten ok?

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:12

Ik zal even wat meer over me zelf vertellen.

Ik heb wel een doel: Afgetraind zijn, echt afgetraind. Maar ik wil wel nog genieten van het leven, soms een frietje of een biertje moet kunnen. Ik heb een hekel aan hardlopen, maar doe het toch braaf.
Ik heb in 2 jaar tijd al 2x het insanity progamma afgemaakt, maar heb het weer laten verslonzen.. :o
Ben weer begonnen met een abbo bij basicfit, dinsdag voor het eerst geweest na een stevige griep.

Is het de bedoeling dat we hier eet en sport patroon neer zetten elke dag?
Voor mij is het igg rustdag vandaag. O:)

Edit: Ohja, volgende week waarschijnlijk even strak dieet om te ontslakken (gifstoffen uit lichaam).

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 11:19

Het mag, moet niet :)

Liever eerst ontbijten en dan sporten!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:19

Ik volg mee :)! Heb/had tot voor kort een matige conditie en wil ivm paardrijden gewoon een betere algehele conditie hebben. Heb me een maand geleden aangemeld bij de sportschool en vind dat hartstikke leuk! Vind vooral hardlopen echt heel erg leuk dus dat doe ik nu graag. Verder probeer ik weinig suiker te eten op een dag, want als ik weinig suiker eet krijg ik ook geen menstruatiepijn en ik doe er alles aan om niet een week per maand op naproxen te hoeven leven :).

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:25

Nou dan zal ik even beginnen.
Gister gegeten:
O: 1 broodje met kip. 2 crackers kaas.
T: 2 crackers magere kaas.
L: 300 ml magere joghurt met cruslie. 1 banaan, 1 manderijn.
T: Broodje pindakaas.
D: wortel stampot met magere rookworst.

Gister gesport:
15 min in gefietst (+/-100 kcal)
15 min stairmaster (+/-100 kcal)
2000 m roeien (+/- 100 kcal)
2,5 km hardlopen (+/- 150 kcal)
1 km omhoog (15%) lopen. (+/- 50 Kcal)
10 min uit fietsen.
10 min uit fietsen met armen (weet even niet hoe apparaat heet)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:34

Zo dit is hard gegaan sinds gisterenavond! Goedemorgen iedereen :D

Mijn dag ben ik alvast begonnen met een kom fruitsla met lijnzaad en een kop warm citroenwater, las laatst in de krant dat dat heel gezond is, dus ik ga 't een tijdje uitproberen :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 11:36

Brrrr lijkt me helemaal niks, maar als t echt resultaat geeft, ga ik t ook proberen :)