Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coberlina schreef:Haha ik ben ook erg lang in de lucht blijven hangen, voor ik op de grond neerkwam. Heb echt meerdere keren gedacht 'waar is de grond?'
Coberlina schreef:Ja hier niet veel anders, allen vertrok ze uit stilstand de lucht in. En dan vier ferme bokken.
om precies te zijn ) geleden maakte.
Ik heb me hier ook echt aan gehouden en heb nu sporadisch last. Ik ben in die tijd maar mn koetsiersbewijs gaan halen om toch met de paardjes bezig te zijn, haha, was best leuk.Erres schreef:@emil01: ik had na een lange tijd ineeens ook erg veel pijn in mn voet/onderbeen. Zodanig dat ik met krukken liep en bijna niet kon autorijden. Ik had dit niet in verband gebracht met mn rugfractuur van 2jaar geleden. En dacht dus dat het een ondere oorzaak had, maar wat... Huisarts en podoloog hadden geen idee. Tot ik bij een manueel therapeut/acupunturist kwam en precies vertelde hoe het kwam: van mn rug dus. (en ik had hem niet eens verteld van het ongeval). Hij heeft me behandeld en binnen een maand was ik van mn pijn af. Super!
Ik heb het alleen als ik teveel heb gedaan. Even een paar dagen wat rustiger aan doen en het is weer weg. Het heeft lang geduurd bij mij, maar zoals ik al zei, ik heb er daardoor geen chronische pijn aan overgehouden. Ik werd ook echt gek van de pijn. Zonder morfine had ik het niet gered...