Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cas123 schreef:Mij (gelukkig) wel. Die van hunkenmuller zitten me ook goed. Maar echt! Laat je helpen ! Niks is zo fijn als een goed passende bh!! Zelf zou ik niet snel Oo internet bestellen ivm maat enzo. Vind de winkel fijner.succes
Livera vind ik zelf helemaal niets, zowel qua aanbod als kwaliteit. haffylover schreef:ik heb niet alle reacties gelezen maar ik zit dus ook met probleme wat de TS zegt. Draag veel sapph en heel gek miss maar bij de primark kan ook goed slagen.
HUnkemuller heb ik slechte ervaring mee heb met er ooit een 3 bh aan laten meten en ze zaten nergens naar toen thuis kwam en toen ze wou ruilen werd er gedaan alsof ik fout was want kon nooit zijn dta iemand met zulke kennis dit aan deed aanmeten met mijn voorgevel.
Victoria secret is leuk maar heb er laatste hele vieze verhalen over gehoord dus sinds dien hoef het niet meer.
AnneJ1995 schreef:Weet iemand ook toevallig een betaalbare sport bh voor 65F? Meeste gaan vanaf 70.. Liefst ook met gewoon een winkel of een top retourbeleid, aangezien ik 'm graag wil passen
Ketaki schreef:Cas123 schreef:Mij (gelukkig) wel. Die van hunkenmuller zitten me ook goed. Maar echt! Laat je helpen ! Niks is zo fijn als een goed passende bh!! Zelf zou ik niet snel Oo internet bestellen ivm maat enzo. Vind de winkel fijner.succes
ik ga ook liever naar winkels toe idd, vind online bh's kopen niet handig met mijn maat![]()
![]()
![]()
smurffie schreef:AnneJ1995 schreef:Weet iemand ook toevallig een betaalbare sport bh voor 65F? Meeste gaan vanaf 70.. Liefst ook met gewoon een winkel of een top retourbeleid, aangezien ik 'm graag wil passen
Shock absorder oid zou je eens in het 70 kunnen proberen, de maat 75 was daarvan op zijn kleinst 69 cm dus ik kan me voorstellen dat je met de 70 geluk hebt. Verder bij lace kijken? Moet je wel eerst betalen maar bij terug zenden maken.ze dat ook erg netjes weer terug over.

Destination schreef:Hm, ik denk dat ik hem toch maar terug stuur. Weet nu al dat ik me er niet prettig bij ga voelen als het koud weer is en ik een t-shirtje aan heb
http://www.lingerie-outlet.nl/index.html
Iemand ervaringen met deze site? Het ziet er nogal amateuristisch uit en bestellen moet ook via de e-mail, maar het is wel goedkoop...