Wel mooi dat je dat zo kan Myrthe! Ik kan dat echt maar bij een persoon en dat is mijn dinnetje waar ik al 22 jaar mee bevriend ben.
Zelfs met mijn eigen vriend kon ik dat soms niet (toen de situatie zich nog zo voordeed) en dan resulteerde het erin dat ik een 'dag' maakte van 20 uur ofzo. En dan 's avonds helemaal dood mijn bed in
.
Nu wonen we samen en hebben we dus hetzelfde brakke ritme
.
Gek genoeg is de blessure niet heel pijnlijk, mijn banden zijn al zover gerekt dat ik het niet voel als die pezen uit de kom schieten. Van de operatie heb ik wel heel veel pijn gehad (botpijn) en dat werd niet geloofd omdat ze een zenuwblok in mijn rechterbeen hadden gezet. Ze spuiten dan je zenuw tijdelijk 'dood' en dit werkt zo'n 36 uur.
De mensen in het ziekenhuis geloofden alleen niet dat die blokkade niet werkte, terwijl ik mede door het niet werken van die blokkade ook te vroeg uit de narcose gekomen ben. Door het te vroeg uit de narcose komen kreeg ik op de recovery ineens heel veel morfine, waardoor ik weer stopte met ademen.
Ze hebben me echt elke seconde moeten zeggen te blijven ademen.
Nee het was niet echt een leuke ervaring, dat is een van de redenen dat ik de operatie niet opnieuw zou willen doen...
Laatst bijgewerkt door AmyII op 19-01-15 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt