gohya schreef:Vanmorgen bij de H.A. geweest,wond is gelukkig niet ontstoken.Hij is nog wel dik,maar dat schijnt normaal te zijn.
Ik doe alweer wat lichte dingen in huis en tuin,en dat gaat heel erg goed,geen pijn.
Ik zorg er wel voor dat er kracht bij komt kijken,want daar ben ik nog voorzichtig mee.
De kraag heb ik nu alleen nog op als ik de straat op ga met de auto of fiets.
Ze zeggen dat je er 9 mnd. uit ligt na zo'n operatie,ik denk dat ze 9 dagen bedoelen.
Doe je wel een beetje voorzichtig?? Dat je dingen kan wilt natuurlijk niet zeggen dat het ook mag...
Wat je nu allemaal al doet en ook zoveel de kraag af klinkt in ieder geval niet hoe ik de verpleging bij ons in het ziekenhuis advies hoor geven aan patiënten met soortgelijke operatie.
Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou je echt goed aan het advies houden wat ze je gegeven hebben dit is er niet voor niks. Sommige dingen kunnen wel voelen dat het kan maar kan wel schade geven die je niet meteen voelt.
(sorry dat ik misschien over kom dat ik het beter weet zo bedoel ik het niet. Maar ik schrik echt een beetje wat je al doet.)