Ik zit vast...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:46

Als je mij je adres pb't, kom ik je die schop onder je kont wel verkopen. Als je het niet probeert zal het je ook nooit lukken. :n

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 12:50

rien10 schreef:
Nou, dan MOET je nu even hulp zoeken he? :-)

Wat ben jij heerlijk nuchter :')

Aria_zz schreef:
Hou eerst maar van jezelf, dan zal de wereld van jou houden. En doen ze dat niet, dan heb je nog altijd jezelf en mag je nog altijd je eigen ding doen.

Dat vind ik echt heel mooi gezegd, die komt op mijn prikbord :D

Ik ga maar eens wat van mijn dag maken, bedankt.

coldsummers

Re: Ik zit vast...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:51

Kevertje40, precies wat andere mensen zeggen!
Accepteer je zelf, ik weet dat het moeilijk is (ik accepteer mijzelf ook niet echt voor de volle 100%, maar elke dag gaat steeds beter en ik kijk niet dagen vooruit ofzo). En denk niet dat je minder waard bent dan anderen, want dat is niet zo. JIJ mag er ook wezen!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:52

Je zit hier op Bokt, dus ik neem aan dat je paard rijdt? Of een paard hebt? OK. Stel, je hebt een sensibel dier waar iets mee gebeurd is. (In de hindernis geklapt, ongelukje tijdens het transport, vernageld bij de smid, neem iets in gedachten). En dat dier heeft daar echt angst voor. (Wil niet meer springen, gaat de veewagen niet meer in, is panisch bij de smid). Dan ga je daar stapje voor stapje aan werken. Wennen, proberen, belonen, zoeken, voelen, stapje verder.....oh, te ver........stapje terug. Beetje bij beetje, totdat het dier weer springt, op de wagen wil, bij de smid kan. Zo'n paard doe je toch niet weg omdat het angstig is?
Stel jezelf voor als dat paard. Stapjes, beetjes, proberen, belonen, voelen, iets verder.....

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 13:55

Gezien de aard van dit topic, hebben we besloten om hier toch een slotje te plaatsen.