Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 23:40

Zo, wat is er veel gepost vandaag! Maar dat is een goed teken neem ik aan?
Nou, ik heb ook insanity gedaan en ook andere mensen die behoorlijk fit waren, maar iedereen ging toch echt goed kapot.
Solaria, jammer dat je, je motivatie kwijt bent geraakt, hopelijk kan je het snel weer oppakken. Dat je zo snel 15 kg bent kwijt geraakt hoeft niet slecht te zijn hoor. Zo te horen doe je geen crashdieet en had je, je levenstijl behoorlijk veranderd, dus dan kan het in het begin zo snel gaan. Maar waarschijnlijk hoe langer je bezig bent, hoe moeilijker de kilo's eraf gaan. Uiteindelijk is het vooral belangrijk dat je de veranderingen die je doet ook kan volhouden (qua eten en sportregime), anders zit het er zo weer aan.

Hier vandaag een rustdagje, morgen weer lekker sporten en hopen dat de verkoudheid niet door gaat zetten.

ReJo

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:57

Een hele goede minder zware vervanging voor insanity is jillian michaels. 30 days in shred, die is ook zwaar maar ik denk makkelijker vol te houden dan insanity!

(Al heb ik de 30 dagen nooit afgemaakt haha := )

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 09:14

Ik heb gister mega veel gesport.
Heb nieteens spierpijn :+

Eerst sportschool, daarna avond eten daarna 5 km naar me paard fietsen daarna rijden en daarna weer 5 km terug.
Voor het slapen ook nog been en buikspieroefeningen gedaan.
Ga straks als ik thuis kom van school (heb laatste 2 uur gym) nog even goed aan de slag met sporten, wil 2 keer zoveel doen als gister dan ben ik ong een half uur bezig. Daarna komt me vriend <3

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 09:34

Bij mij komt spierpijn pas 24 uur na het sporten dus reken jezelf niet te rijk..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 10:29

Jillian 30D shred heb ik ook geprobeerd maar ik kwam steeds niet verder dan dag 10 :+

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 10:40

Ik ben sinds afgelopen maandag ook begonnen met fitness,ik ga zo n 3á4 x in de week.

Mijn doel is afvallen(ik lijn erbij) en strakker worden.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 12:56

Zondag begin ik met mijn nieuwe schema, nog niet echt losse gewichten, maar even wat andere apparaten enzo. Ben benieuwd, heb hem nog niet ontvangen :) over een paar weken beginnen ze ook met helemaal gepersonaliseerde voedselschema's, met een complete boodschappenlijst en menu's voor elke dag met ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. Dus misschien wel interessant.

Deed een leg press van 75 kg, en had mijn kettlebell deadlifts verdubbeld qua gewicht, dus heb 3 dagen spierpijn gehad na afgelopen maandag. Gisteravond maar tijdelijk mijn leg press teruggeschroefd naar 55 kg. Want had nog steeds spierpijn en geen kracht om echt tot het uiterste te gaan met mijn benen _O-

Heb trouwens een abonnement van €20,- per maand (korting is omdat ik een verenigingspas heb van de rijvereniging) maar daarmee kan ik maar 1/2 keer per week sporten. Normaal kost het €30,-, maar aangezien ik wel meer sport wilde ik dit dus omzetten. Betaal in december nog €20,-, maar mag wel vaker komen sporten. Echt netjes! :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:37

Wat een goedkoop sportschool abbonoment DS! Ik betaal een stuk meer hoor :(

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:45

Ik krijg ook heel goede persoonlijke begeleiding (dus ook een trainschema), en zoals ik al zei doen ze binnenkort ook helemaal gepersonaliseerde voedingschema's. Dus echt een heel eerlijke prijs. Wel een klein sportschooltje, maar ze hebben alles wat ik nodig heb :)

Ze zijn hier in de omgeving wel de duurste!

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 16:15

Zo'n voedingsschema met boodschappenlijstje lijk mij echt handig! Houden ze dan ook rekening met wat je lekker vindt?

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 16:16

Ik betaal per maand € 38,40. Dit is incl. onbeperkt fitness en groepsles, kinderopvang en begeleiding. In 2015 gaat de prijs omlaag.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:00

Mag ik mij hier ook melden? Ik ben ook weer fanatiek begonnen met sporten...na mijn vakantie in augustus kon ik het niet opbrengen om weer te sporten. :o Ben wel geweest maar steeds 1x per week of 1 x per 2/3 weken :o Ik was 10 kg kwijt maar daar zit nu weer 3 kg aan ;(
Ik wil nu 2x per week fitnessen en zo af en toe aquafitness en daarnaast 4 x per week paardrijden en zo veel mogelijk op de fiets gaan ipv met de auto.

Ik heb opzich wel een fijn schema, 10 min. warming up daarna diverse oefeningen als push-ups, squads, met die rollers (torq king ofzo?) die zijn leukk :) , oefeningen met ketllebells en buikspieroefeningen en nog wat oefeningen. Daarna 40 min cardio. De ene dag intervall en de andere dag 40 min op constant tempo ( dit begin ik nu erg saai te vinden)
Daarnaast let ik momenteel weer erg op wat ik eet.

o ik betaal ong. 50 euro per maand maar dan kan ik onbeperkt sporten. Helaas zit zonnebank en sauna daar niet bij in. Maar de begeleiding is super en wat ik zelf fijn vind, er lopen niet al te opgepompte types of van die meiden rond die bijna niets aanhebben :') Voel me het prettigst tussen oudjes :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:28

Bij mij is ook onbeperkt sporten en groeplessen (al zijn die niet heel bijzonder), maar heb geen zonnebank en sauna tot mijn beschikking.

En ook geen rare figuren in de sportschool, vooral veel vrienden van me en oudjes :))

Heb niet precies gevraagd hoe dat met die voedingschema's gaat werken. Ben zelf vegetariër dus daar zouden ze wel rekening mee moeten houden. Maar weet niet of/denk niet dat ze rekening gaan houden met kleine dingetjes zoals het niet lusten van worteltjes ofzo.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 28-11-14 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:30

Hier lekker onbeperkt en onbeperkt groepslessen plus sauna voor 10 euro per maand :D en nog onwijs groot ook

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:30

Hier ook geen rare figuren maar wel uitgebreide sportschool

Mag meedoen met lesjes, en gratis gebruik van zonnebank,sauna en zwembad

@gianti: 10 euro per maand :wow: :wow:

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:33

Mijn abonnenment kost 30,- pmn (incl inschrijfkosten) en daarna 25,- pmnd
Onbeperkt fitness van 8:00 tot 22:30,gebruik van douches ,kluisjes en in de winter gebruik van de wellnes.....

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 17:38

Hier kost onbeperkt 1 jarig abbo 33 euro p.m. en een 2 jarig abbo 27,70 p.m.
Gratis sauna en groepslessen.

Ze zijn hier door de weeks alleen van 1 tot 4 gesloten en in het weekend zijn ze alleen s'ochtends open tot 1 uur.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:40

De sportschool hier kost minimaal 20e, afhankelijk van wat je wil voor pakket. Ben er nog niet binnen geweest dus geen idee of het wat is.
Zojuist warming up van insanity gedaan, daarna krachttraining en daarna de insanity training nog. Zware dag gehad :D zo nog ff paar uurtjes werken thuis en lekkere salade eten!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:43

Hier €42,50 :(
Onbeperkt meedoen lesjes
onbeperkt sporten, ook in weekend
sauna
zwembad
zonnebank

MeliaforeverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:49

Wat is het dan duur in deze omgeving vergeleken met jullie (op fit for free na)
Hier betaal ik 42 euro voor onbeperkt fitness en groepslessen, sauna en turks stoombad.
Van 8:00 tot 22:00 open doordeweeks en in het weekend van 9:00 tot 13:00 :=
Naar fit for free wil ik niet, lopen allemaal van die enge mannen haha. :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:55

Hier heb je ook een fit for free voor €16 in de maand, maar hier durf ik niet meer heen :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:56

Waarom niet

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:59

Fit for Free/Basic Fit zou ik sowieso niet gauw heen gaan, je zit er sowieso een jaar aan vast (bij mij is het maandelijks opzegbaar) en de begeleiding is ruk. En daarnaast is het vaak gewoon een grote ongezellige bende vind ik.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 18:02

Google eens naar de recensies van Fit for Free en bij miss legal. Dan wil je daar niet meer sporten.
Samen met mijn vriend heb ik daar echt veel problemen mee gehad, nog steeds trouwens. Ik word echt helemaal gek van ze.
Ook de sfeer is naar mijn erg slecht. Begeleiding is er inderdaad gewoon niet.

Ik sport nu voor €27,50 in de maand incl groepslessen en sport van 8:30- 22:00, met hele goede begeleiding. Ook was een keer proefsporten mogelijk, dit heeft fit for free niet.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 18:03

Bij ons inderdaad zelfs een proefweek, en via Scoupy 2 weken :=