Hoewel ik er steeds beter in ben geworden met ze te doden. Zolang ze maar niet teveel gaan bewegen, die kleine ellendelingen. Zit stil terwijl ik je plet, dankjewel.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kohtje schreef:Nou als ik me druk moet gaan maken over spinnen kan ik beter verhuizen. Ik laat ze dan ook leven.
Ik zie het maar als goede muggenvangers en ze doen geen mens kwaad.
Boompje1985 schreef:Volgens mij kunnen ze een jaar zonder eten? Zal niet voor elke spin gelden natuurlijk.

Niniane schreef:Vandaag reed ik buiten met mijn verzorgpaard, af en toe flink moeten bukken voor laaghangende takken en zie ik later ineens een dikke spin over de klep van mijn cap heen zakken.Op zulke momenten is een bomproof paard zeer prettig.

) ik hele maal in de stres kleren uitgetrokken en boven de wc gehangen om miss spider er af te wapperen, kroop die zo met een kogelsgang over mijn arm heen, en bleef maar plakken
Ik heb zo gegild, dat volgens mij de hele buurt wakker werd
Niniane schreef:[ Afbeelding ]
Hoewel ik er steeds beter in ben geworden met ze te doden. Zolang ze maar niet teveel gaan bewegen, die kleine ellendelingen. Zit stil terwijl ik je plet, dankjewel.
.XFiemoX schreef:Maar heb zelfs ook een keer gehad dat ik beneden kwam met mijn kinderen en het nog wat donker was buiten, ik licht aan wilde doen en daar juist zo' n dikke vette spin op zat. Toen hield ik het niet meer en rende ik naar buiten om buurman te vragen om hem a.u.b. weg te halen.