Nu al koud hebben?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Re: Nu al koud hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 05:37

Ja gisteren was top. Zelfs te warm met enkel laarsjes. Fleece plaid ook van mijn dekbed gegooid. Dikke pyjama wel aan, was soms ff warm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 05:43

En nu in de ochtend weer fris -zucht-

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 21:02

Heb er ook steeds last van :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 21:17

Ik vond het de afgelopen 2 dagen wel heel erg lekker (gisteren zat ik in een t-shirt op het terras), maar vorige week liep ik ook al in een trui weer en dacht ik er al over om mijn winterjas weer aan te trekken. Nog niet gedaan trouwens.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 21:53

Ja vandaag een gisteren was heerlijk. Vandaag enkele keren heet gehad. Het is ook behoorlijk benauwd. Winter pyjama al weer uit haha

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 07:05

Zou de zomer dan tog terug keren? Hier binnen is het zelfs weer 1 graad warmer geworde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 07:50

Vandaag lijkt het al weer herfst.. :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 09:38

oooooh wat was het koud vanmorgen :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:23

Ik ben helemaal happy met de C&A. Ze hebben nu een soort velours broeken en dikke vesten. HEERLIJK warm :D

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:25

koop de schapen-onesie van de primark

heb t ook altijd koud, maar zweette me rot in dat ding toen ik hem paste := en dat voor 17 euro!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:26

Ik heb geen primark in de buurt maar ik ben ook niet heel erg tevreden over de kwaliteit van de primark.
Ik zit nu met mijn velours gordijn (lees broek en vest) onder een sprei op bed dressuur te kijken.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:41

Ik ben dubbel zo blij met de zon vandaag...
Meestal vier ik mijn verjaardag in de regen, maar vandaag nog geen drup gevallen en alleen maar zon <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:54

Gefeliciteerd!! Ik wens je een warme dag toe :D

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:56

Gefeliciteerd Anoli :)

Ik zit al lekker weer in mijn dikke joggingbroek ondanks dat ik er zo weer uit moet..

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 15:18

Wauw dit topic verbaast me heel erg. De overgang in het weer laatst was wel erg groot, zelfs ik heb even een jas aangetrokken toen ik naar buiten ging. Nou ben ik absoluut geen goed vergelijkingsmateriaal aangezien ik boven de 20 graden ziek ben en het kan mij niet koud genoeg zijn. Ik begon het net weer lekker te vinden dus en vind het nu alweer veel te warm. Heb de airco alweer aan staan hier....

Maar ik vraag me wel heel erg af hoe het kan dat zoveel mensen het nu al zo extreem koud hebben. Ik denk echt dat daar een oorzaak voor moet zijn, dan gaat er iets toch echt fout in je lichaam. Bij 18 graden hoor je echt nog niet te bibberen, dat hoort een gezond lijf prima aan te kunnen. De maatregelen die hier ook genoemd worden...twee truien enzo... Daarmee kan ik mijn lijf uit een staat van onderkoeling krijgen! Af en toe heb ik dat namelijk, dan keldert mijn temp van 37,5/38 naar 36. Pyama aan, fleecevest erbij, fleecedekentje en mn gewone enkele dekbed en dan stijgt mn temperatuur weer naar normaal.
Dus vandaar mijn verbazing hier. Zoveel nodig hebben terwijl het nog niet eens echt koud is, lijkt me gewoon echt niet gezond.

Jullie hebben trouwens wel mn ogen even geopend hier. Ik zeg altijd heel makkelijk dat kou niet erg is want daar kan je je op kleden. Warmte kan je veel moeilijker op aanpassen. Maar als zoveel mensen nu al zoveel moeten aantrekken....dan wordt het met echt koud weer wel erg lastig! Dat besef ik me wel beter nu dus ik ga voortaan uitkijken met mn opmerkingen daarover.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:23

Je hebt wel voor een deel gelijk hoor Zwerte! Wanneer mensen in de winter in een dun shirtje lopen en dan gaan klagen over dat het koud is, tja, dat is gewoon hun eigen schuld.

Maar er zijn dus inderdaad ook een boel mensen die het wel echt snel koud hebben. Waar dat precies aan ligt weet ik niet. Bij mij hangt het deels samen met voldoende eten etc, maar het is ergens ook aanleg volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:26

Ik ben vermietjed :(

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:32

Ik vind t al weer vrij warm de laatste dagen. Nog een paar graden er bij mag best, maar t hoeft van mij ook niet meer 30+ graden te worden :n

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:33

Bij mij is het echt een gezondheids ding. Ik heb ook standaard een heel lage lichaamstemperatuur. Je zult mij in de winter echt niet in een tshirt zien lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:35

Voorheen liep ik tot oktober zonder jas , en werdt in november gedwongen tot het aantrekken :P

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:39

Ik heb afgelopen zondag en maandag buiten onder een afdak met een zeil met allemaal gaten geslapen :+
de zondag avond was het wel echt koud.
Maar de maandag kon ik prima slapen buiten haha.. :+

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 22:06

Aaai net lekker door de stad gebanjerd met warme kleren. Maar vind het niet heel lekker buiten haha :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 15:15

Yuch... mijn allerliefste broertje heeft mij gisteren genomineerd voor die stomme icebucket challenge. Ik kan natuurlijk niet flauw gaan doen dus ik heb net een emmer koud water over mijn hoofd gekiept, heb hard gevloekt op camera (uiteraard eruit ge-edit), ben in een heet bad gesprongen en lig nu als een verzopen kat ingepakt als een eskimo mijn broertje te vervloeken :o

flower1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:46

Klopt wel hoor Zwerte, het is zo vervelend als je zoveel last hebt van de kou. Ik kan in de winter wel 4 of 5 lagen aantrekken, ik word gewoon niet warm! Er zijn echt dagen dat ik gewoon 3x per dag een half uur onder de douche sta om op te warmen, omdat ik gewoon te janken zit van de kou. Dat is echt niet leuk meer.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:57

Ik ben ook een mega koukleum hoor. Had laatst m'n winterjas al aan en lekker veel laagjes en een sjaal.
Helemaal nu ik stage loop en dus de hele tijd stil zit krijg ik het koud.
Wat bij mij het beste helpt is bewegen, zolang ik in beweging ben heb ik het niet koud. Kan in de winter met weinig kleren aan paardrijden, maar zodra ik niks meer doe krijg ik het ijskoud.