Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusje92 schreef:Geryon schreef:Huh wauw een tampon kwijt raken hoe is dat mogelijk? Of je moet 20 kinderen gehad hebben?
Beetje raar zeggen dit, of je moet 20 kinderen hebben gehad(oftewel je schede is zo gigawijd!), maar goed, ik was toen 14/15, laatste keer dat ik heb gezwommen XD
Elinex304 schreef:Laagje wcpapier bovenop je maandverband. Papier absorbeert het bloed en houdt het vast (bij maandverband ligt het er meer op) dus je lekt minder snel.
Suusje92 schreef:Amaris schreef:Dan is er iets mis met jouw inbrengen oid. Misschien die van OB met inbrenghulsje eens proberen?
Je tampon weet niet dat ie in het water is want er komt geen water in je poes.
Om dus te stellen dat iedereen tijdens zwemmen de tampon kwijt raakt... eeuuhh... nee.
Mag jij raden welke tampons in gebruik..
Suusje92 schreef:Sem_ schreef:Meestal duurt het wel een weekje.Maar gewoon lekker paardrijden hoor!
In het begin zijn tampons misschien een beetje eng en is het lastig inbrengen,
maar dat went vanzelf!
Gelukkig heb ik dat niet :-O Ik ben t maar 2 dagen en thats it... dokter zegt dat t normaal is.
Elinex304 schreef:Hoe krijg je tampons er in?
Elinex304 schreef:Haha een inbrenghuls
Al zo veel tampons verspild en het is nog nooit gelukt, weet ook niet of ik überhaupt bij het goeie gat zat..
Elinex304 schreef:Jiskaa schreef:Ow dat lijkt me wel lastig ja. Slik je de pil of helemaal niets? Anders een keer met je huisarts erover praten?
Mag niet aan de pil van mamzak :/