Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonjoy schreef:Goed bezig!!
Ik moet me ook nog steeds aanmelden bij een andere kickboks-dojo/school. Relatie uit, terug thuiswonend waardoor de afstand te groot werd. Maar eerst wat conditie opbouwen en afvallen, anders schaam ik me te erg
Bonjoy schreef:Dankjullie voor de spreekwoordelijke 'schop onder de kont'Maar ik wil eerst wat meer basisconditie hebben en bespiering. Ben overigens thuis wel fanatiek bezig, veilig op mijn kamer waar geen pottenkijkers zijn, hihi. Ik heb wel een tijdje in een kickboksgroep meegetraind, maar ik kan er niet zo goed tegen om de 'slechtste' te zijn qua conditie, beetje faalangst denk ik
Ik ga me weer aanmelden zo gauw ik 'mooi' in mijn kickboksshorts pas.
sharoontje schreef:Iedereen is welkom hoor Bonjoy, neem aan dat er niet alleen maar slanke XS'jes kickboksen? Bij ons loopt vanalles rond; klein, groot, dik, dun etc. Dus hup, niet zo aanstellen en gaan met die banaan !
Bonjoy schreef:Dankjullie voor de spreekwoordelijke 'schop onder de kont'Maar ik wil eerst wat meer basisconditie hebben en bespiering. Ben overigens thuis wel fanatiek bezig, veilig op mijn kamer waar geen pottenkijkers zijn, hihi. Ik heb wel een tijdje in een kickboksgroep meegetraind, maar ik kan er niet zo goed tegen om de 'slechtste' te zijn qua conditie, beetje faalangst denk ik
Ik ga me weer aanmelden zo gauw ik 'mooi' in mijn kickboksshorts pas.
Mies schreef:Leuk topic!
Ik doe nu 3 jaar kickboksen, heb in April en in Mei een wedstrijd staan.
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=558E0BB7
Suus__ schreef:Mies schreef:Leuk topic!
Ik doe nu 3 jaar kickboksen, heb in April en in Mei een wedstrijd staan.
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=558E0BB7
Wow respect dat je wedstrijden gaat doen, wat gaaf!! Waar ga je? Misschien kom ik kijken
Suus__ schreef:Oké plaats als je gaat een berichtje tegen die tijd, is het een groot gala? Want dan gaan er misschien ook mensen van mijn kickboksschool![]()
Ook echt een hele stoere foto trouwens! Waar train jij?