Alchocol drink ik nooit (Door mn fobie doe ik dat niet) eten doe ik ook niet meer na morgen 20.00 denk ik.. En ik probeer zo rustig mogelijk te blijven..
En dan maar hopen op het beste!
Voor ik het weet is het achter de rug! (Toch?
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) 
Naamloos1 schreef:_lies_: Haha nou ik ga jou achterna denk ik.. Volgens mij doe ik vannacht ook geen oog dicht! En ik moet nu VERPLICHT van mezelf 1 broodje eten. Maar het liefst eet ik niks... Krijg volgens mij geen hap door mn keel! Maargoed... over 24u slaap ik, of ben ik zelf al bij (hopelijk) en dan is alles achter de rug!
Dankjewel voor je berichtje!
Ditano: Dankjewel!! Lief van je!
Vannacht uiteindelijk ik gok hooguit 3uur geslapen.. Kreeg gewoon een paniekaanval erbij. Zo gestressed en bang ben ik. Nu ook nog op en top zenuwen.
Was zelfs in staat vannacht om ziekenhuis te bellen en het te annuleren! Maar niet gedaan uiteraard.
Alleen helpt het niet dat mn moeder nu zegt: Je hoeft maar 1 telefoontje te geven en de operatie gaat niet door.. Als je het niet wilt, moet je het niet doen.. (Zo fout dat ze dat nu zegt nu ik zo bang ben.)
Maar ik ga gewoon doorzetten! Als het morgen achter de rug is ben ik 'blij'
En nu ga ik mn broodje proberen naar binnen te werken..
) Honger had ik niet, wel dorst. Dus ik heb ijswater gekregen en toen ik vroeg om vla, kreeg ik dit ook. 
? Wow, ik was na één nacht al zo ongelooflijk blij dat die krengen eruit mochten! (Al spoot het bloed er in eerste instantie in een straal uit
. Gelukkig was dat met medicatie te verhelpen.) Door die tampons werden de traanbuizen bovenin de neus dichtgedrukt, waardoor mijn ogen knalrood bleven en ik eruit zag alsof ik continu aan het huilen was. Naast dat ik op Miss Piggy leek met die tampons in mijn neus (en zo'n stom snorretje onder de neus gebonden, geen porem
). Gwen schreef:Veel succes en sterkte morgen, we zullen aan je denken! Morgenavond heb je het achter de rug en ben je er helemaal vanaf!
Jee, Tallie, 5 dagen met die rot-tampons in je neus? Wow, ik was na één nacht al zo ongelooflijk blij dat die krengen eruit mochten! (Al spoot het bloed er in eerste instantie in een straal uit
. Gelukkig was dat met medicatie te verhelpen.) Door die tampons werden de traanbuizen bovenin de neus dichtgedrukt, waardoor mijn ogen knalrood bleven en ik eruit zag alsof ik continu aan het huilen was. Naast dat ik op Miss Piggy leek met die tampons in mijn neus (en zo'n stom snorretje onder de neus gebonden, geen porem
).
en bijna 2 weken met de spalk. Mijn arts heeft ook wel heel veel gedaan, denk dat dat het is!
. Voel je niet verplicht je hier te 'melden' voordat je je goed genoeg voelt!
. Mijn fysiotherapeute is ook drie keer aan de neus geholpen, en ook zij liep 5 dagen met die tampons omdat het om zwaardere/meerdere ingrepen ging. Tegen de tijd dat de tampons er dan uitmogen is het veel meer aangekoekt, auwie
.